#1 Skrevet Juli 20, 2007 Jeg har kjøpt noen tåkelys til broderens Golf 3 og lurer på hva som må gjøres av kabling for å få de til å funke. ligger det ledninger klare? Om noen har en how-to på dette så hadde jeg blitt happy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2007 Om du har bryter med 2 hakk utover, ligger det vel vertfall kabling til like ved panserlåsen (grå og gul ledning ellerno?), litt usikker på om dette ligger om bryteren bare har tåkelys bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2007 Kan bare si at det Anders skriver stemmer, jeg hadde denne bryteren og trengte kun å legge opp et lite stykke. Husker ikke helt farge og hvor, men sto faktisk godt forklart i hella-kittet jeg kjøpte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2007 Kan bare si at det Anders skriver stemmer, jeg hadde denne bryteren og trengte kun å legge opp et lite stykke. Husker ikke helt farge og hvor, men sto faktisk godt forklart i hella-kittet jeg kjøpte. Du har tilfeldigvis ikke manualen som fulgte med? Jeg har desverre ikke denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2007 Send en PM til Bjørnar Kristiansen (han som har en grå A4 B5, tror det er to med det navnet her), han vet vertfall fargekomboen på ledningen og fremgangsmåte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2007 Dessverre, den ligge i pappesken med de gamle blinkerne osv, og den er innerst i garasjen(pappa sin måte å rydde på). Så litt vanskelig å finne igjen dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2007 Snakket med broderen nå og han hadde bare bryter som man kan trekke ut ett hakk så da kobler vi opp en egen bryter på tåkelysa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...