#1 Skrevet Juli 20, 2007 Noen som vet hvor man får kjøpt strammere fjær til wastegate? (2.2t) Jonus og krb hadde ikke og blir så dyrt og kun bestille en fjær fra 034... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2007 Er det mye du skal opp i grunntrykk? Hva med å space org.fjeren eller justere på skruen litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2007 Er det mye du skal opp i grunntrykk? Hva med å space org.fjeren eller justere på skruen litt? skal til ca 1,5. den orginale begynner og bli slapp. har prøvd og skru ned skruen uten hell men kan jo prøve med noen skiver i mellom ja, det tenkte jeg ikke på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2007 Hvor mye skal du lade da ? 1,5 i grunntrykk er nokså mye.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2007 Hvor mye skal du lade da ? 1,5 i grunntrykk er nokså mye.. nei ikke 1.5 i grunntrykk:) det er for å få 1.5 makstrykk, den orginale klarer ikke og holde igjen så høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 22, 2007 må vel være andre som har byttet denne fjæra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2007 bl.a. GIK turbo har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 22, 2007 di har vært utsolgt, men skal få inn nye denne uken, jeg sitter og venter på en jeg også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2007 di har vært utsolgt, men skal få inn nye denne uken, jeg sitter og venter på en jeg også.. denne du tenker på? hvor mye bar er denne for siden det ikke står noe.... http://www.gikturbo.no/shop/pDetail.asp?id=552 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2007 heisann. Send en PM til Frank Robert Johansen. jeg kjøpte strammere fjær med han. Kan jo høre med han om han har fler: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 23, 2007 heisann.Send en PM til Frank Robert Johansen. jeg kjøpte strammere fjær med han. Kan jo høre med han om han har fler: rolleyes da ordnet det seg, han hadde:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 23, 2007 da ordnet det seg, han hadde:) Hadde han enda flere? Vet du grunntrykket på de han har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 24, 2007 Hadde han enda flere? Vet du grunntrykket på de han har? hadde flere ja, grunntrykket vet jeg ikke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2007 nei ikke 1.5 i grunntrykk:) det er for å få 1.5 makstrykk, den orginale klarer ikke og holde igjen så høyt. Takler chippen din så høyt trykk, eller er det en som er beregnet på 1Bar? Prøvde ei Sportquattro-fjær i min (Noen som vet hva trykket er på den?) og da lader den 1.3-1.4. Lurer på om det er noe særlig å kjøre med da chippen egentlig bare er beregnet på 1bar.. Inspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 28, 2007 har aldri hatt en bil som er chippet som bare skal ladde 1 bar.. det er jo orginalt på noen biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 28, 2007 På S4/S6 er orginalt ladetrykk 1.1 med overboost, chippet fra 1.4-1.5... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 28, 2007 Noe mindre ladetrykk på 3b. 0.7 orginalt, ca 1 med chip, pluss at 3b har bare 200kpa mapsensor mot 250 på ABY/AAN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 29, 2007 Takler chippen din så høyt trykk, eller er det en som er beregnet på 1Bar? Prøvde ei Sportquattro-fjær i min (Noen som vet hva trykket er på den?) og da lader den 1.3-1.4. Lurer på om det er noe særlig å kjøre med da chippen egentlig bare er beregnet på 1bar.. Inspill? chippen min er beregnet for 1.5bar;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...