Stavanger: Skifte kanaler på Vento, noen som kan eller vet av noen som kan? HASTER!

Anbefalte innlegg

Har fått oppdraget fra en bruker på et annet forum, å finne noen som kan skifte kanaler på begge sider på hans VW Vento i Stavanger-området.

Så da lurer jeg på om det er noen her inne som driver med slikt, eller kjenner noen som driver med slikt.

Hvis det er det, så skrik ut, så skal jeg sette rette vedkommende i kontakt med eieren av denne Ventoen.

Det haster egentlig litt også, så fint hvis noen kunne tatt på seg denne jobben i løpet av den nærmeste tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det absolutt ingen som kjenner noen som kan fikse dette?

Det bør helst skje i en garasje eller på "kveldstid" hvis dere skjønner hva jeg mener :)

Alle tips til folk som kan drive med slikt i Stavanger-området mottas med stor takk :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hør med Stian Sele her på forumet. Vet ikke om han har tid, men er hvertfall særdeles dyktig.

Når han på tlf: 41239394 eller send en PM til han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange takk, informasjon videresendt til rette vedkommende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.