Anbefalte innlegg

Kunne ikke vært mer enig: haha :

Viktigste er jo å sette på felger med stil og klasse.

Skal man prøve å få Golfen til å se ut som en Honda Civic, får man heller kjøpe seg Civic (gjelder styling/båtplast/felger)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det, bently felgene var i for seg pene dem , men er vel en ganske stiv pris skulle man tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sant det, bently felgene var i for seg pene dem , men er vel en ganske stiv pris skulle man tro?

Men så får man kvalitet deretter også, kan liksom ikke sammenlignes med jalla ASA felger fra Sharif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har delenr på de A6 BBS felgene, kan høre på pris på dem i tyskland, kanskje de er litt rimligere der, ser de koster rundt 6500 pr felg i norge .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6500 kan vel ikke stemme pr felg? du får jo nesten bbs lemans for den prisen: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe , usikker, det en kar skrev til meg på PM. Men alle BBS to delte felger er vel dyre etter som jeg har hørt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genial side da, hadde mye tøft :) Noen som har bestilt fra dem før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer seriørst de bbs felgene om jeg før dem for under 20 med dekk i tyskland, de passer rett på golf v?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer seriørst de bbs felgene om jeg før dem for under 20 med dekk i tyskland, de passer rett på golf v?

Det får du spørre mr Tore Øimoen om;) Men fine er de, vet muligens frøken Skotner skal selge de han har: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer rett på Golf V. Ligger alltid en del sett på e-bay. Jeg holdt på å kjøpe et sett i fjor til 9.000,-, eller så selger jo Andreas Skotner sine.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De passer rett på Golf V. Ligger alltid en del sett på e-bay. Jeg holdt på å kjøpe et sett i fjor til 9.000,-, eller så selger jo Andreas Skotner sine.

hvilke selger han?

Fant ingen tråd...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19" Audi A6 BBS

Jeg håper du sikter til de nye S-line hjulene med mange eiker og skruer?

Isåfall støtter jeg den, genialt grisefeit felg! (og fåes rett ifra Audi A3)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BBS CH 18x8 ET50 med 225/40 ser jo bra ut på svart golf:

IMG_7786.jpg

IMG_7777.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6500 kan vel ikke stemme pr felg? du får jo nesten bbs lemans for den prisen: klø :

Nesten ja.... Husk at A6 felgene er 2-delte. Faktisk er vel veil 6700,- pr felg. Men når jeg spurte om pris svarte de raskt at jeg ihvertfall skulle få alle 4 for 20 blank, kanksje enda litt billigere også.

Ellers så syns jeg de Bentley-hjula som Frode la ut bilde av var helt sinnsykt råe. Ligger slike til salgs på ebay også. Kjøp nå pris for 1000 euro. Er jo billig det! Noen som forresten veit innpresset og navhullsdiameter på de hjula? Regner med det er 5x112.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.