#1 Skrevet Juli 20, 2007 Hei har en s2 som bare lader 0,5 .Er det noen kloke hoder som vet hvor jeg kan begynne og feil søke.? Mvh sindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 20, 2007 Mitt hode er ikke klokt men du kan jo sjekke at alle slanger er tette? Hva med LMM? Eller N75 ventil hvis din har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 20, 2007 Lmm er ok,hvordan sjekker jeg den n 75 ventilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 20, 2007 Hvis N75 ikke får signal eller er gåen vil du ikke lade mere enn 0.5 samme gjelder i sikkerhetsmodus tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 20, 2007 Men hvordan sjekker jeg om ventilen er i orden/ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...