Her snakker vi ekte rat-look!

Anbefalte innlegg

En nogenlunde sliten raggar-benz fra svenskesia.

165_PowerBigMeet_2007.jpg

164_PowerBigMeet_2007.jpg

163_PowerBigMeet_2007.jpg

162_PowerBigMeet_2007.jpg

161_PowerBigMeet_2007.jpg

160_PowerBigMeet_2007.jpg

159_PowerBigMeet_2007.jpg

158_PowerBigMeet_2007.jpg

157_PowerBigMeet_2007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fler picz

157_PowerBigMeet_2007.jpg

155_PowerBigMeet_2007.jpg

154_PowerBigMeet_2007.jpg

153_PowerBigMeet_2007.jpg

152_PowerBigMeet_2007.jpg

151_PowerBigMeet_2007.jpg

150_PowerBigMeet_2007.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært drit kult om noe slik gikk gjennom "EU Kontroll" denne er kanskje litt lurvete men sett tryne på biltilsyns mannen som må slippe gjennom noe som ser så jævli ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.. Sjekk klistermerka da.. "På rymmen från bilskroten" : haha :: rock :

Han såg nokke skeptisk ut på siste bilde der.. hehe:)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der snakker vi ekte genuin rat-look ja..........ikke noe "wannabee" det der. Som Terje Rønning sier "Ratlook er noe som blir,ikke noe man lager".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helrått :tilber: "heller en fimp i krattan enn kramp i fittan" hahaha.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

genial bil ja:) men ang eu godkjenning så tviler jeg på at det lar seg gjøre på denna bilen:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han sjåføren der lukter vondt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten som hentet ut av serien/filmen "ronny og ragge".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo være teknisk god stand selv om den ser hævv ut..

Tror foresten at det er denne jeg så i charlottenberg i går.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk litt tøff på sin måte.. :P

Rat-look på både fyren og bilen.. : haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se på interiøtet... neppe gått gjenom pga dette.. men hva resten angår vet man ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine dørhåndtak bak... Kjetting :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel ikke "Rat look" dette.....den er helt "Rat" den der tror jeg :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

se på interiøtet... neppe gått gjenom pga dette.. men hva resten angår vet man ikke

Er det noe krav til interiør på EU kontroll?

Selvfølgelig skal seler være hele og stoler sitte fast og være komplette. Men det var kanskje ikke nakkestøtte på denne tiden? Er det krav om dør- og taktrekk? Og setetrekk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe krav til interiør på EU kontroll?

Selvfølgelig skal seler være hele og stoler sitte fast og være komplette. Men det var kanskje ikke nakkestøtte på denne tiden? Er det krav om dør- og taktrekk? Og setetrekk?

tror han tenker på tigene som ligger på hattehylla og alt i speilet og på dashbordet.. men slik er jo lett å demontere før kontroll..

uansett er dette en sykt gjennomført bil! digger rat!: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er dummere enn å eie en "rat look" bil skal man lete LENGE etter. Enda verre enn ricers. Hva er vitsen med å ha en bil som ser ut som man har plukket den opp fra en skrapehandel for vrakpant - og være stolt av det: klø : ? Trist som Fa*n.:fy:: rolleyes: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er dummere enn å eie en "rat look" bil skal man lete LENGE etter. Enda verre enn ricers. Hva er vitsen med å ha en bil som ser ut som man har plukket den opp fra en skrapehandel for vrakpant - og være stolt av det: klø : ? Trist som Fa*n.:fy:: rolleyes: gråter :

Noe som er dummere enn å komme med slike kommentarer skal man vel lete lenge etter.

Smaken er som baken, er tydelig at du ikke verdsetter litt originalitet. Skal love deg at disse gutta med Mercedesen har det mye mere morsomt med bilen sin enn det du noen gang kommer til å ha. Stå å gnikke på en bil hver helg er vel ikke akkurat så underholdene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SINNSYKT rått!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Smaken er som baken, er tydelig at du ikke verdsetter litt originalitet. Skal love deg at disse gutta med Mercedesen har det mye mere morsomt med bilen sin enn det du noen gang kommer til å ha. Stå å gnikke på en bil hver helg er vel ikke akkurat så underholdene.

Tjaa..

Her generaliserer du litt vel mye ;).

Vet ikke hvor originalt det er å se ut som man kjører noe som kommer fra høggeren jeg da. Smaken er som baken osv selvfølgelig. Eneste jeg kan ha litt sansen for er gamle bobler og vw busser som er strøkne men med "bruksspor" og en viss patina.

Rust er, i mine øyne, ikke spesiellt originalt.

Forøvrig blir det for dumt å si at man ikke har det morsomt med en "fin" bil i forhold til en ratlook og at det er kjedelig å gnikke bil.

Smaken er som baken som du selv så fint poengterte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er dummere enn å komme med slike kommentarer skal man vel lete lenge etter.

: klø :

er tydelig at du ikke verdsetter litt originalitet.

Det er forskjell på orginal-fin og orginal-stygg.

Om jeg ikke liker en Civic med 5 luftintak, ekte F1 vinge på bilen, med kromma 24" spinners, senka så mye som overhode mulig - så verdsetter jeg ikke originalitet?

Skal love deg at disse gutta med Mercedesen har det mye mere morsomt med bilen sin enn det du noen gang kommer til å ha.

Det var veldig kjipt å sitte på med en venn sin Lamborghini Murcielago i 7 timer og kjøre som vi eide veien: klø : Er sikkert 10x morsomere å kjøre en rusthaug og vente på neste "break down".:rolleye:

Hadde jeg fått den Mercedesen hadde jeg bare ringt en skraphandel og tatt mellomlegget.

Men som du sier, smaken er som baken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var veldig kjipt å sitte på med en venn sin Lamborghini Murcielago i 7 timer og kjøre som vi eide veien: klø : Er sikkert 10x morsomere å kjøre en rusthaug og vente på neste "break down".:rolleye:

Hadde jeg fått den Mercedesen hadde jeg bare ringt en skraphandel og tatt mellomlegget.

Lamborghini er så drømme bil. Heldig ass: rolleyes

Tror de gutta har det minst like morsomt hvergang de kjører mercedesen som da du satt på i Lamborghinien.

Veit ikke om du har undersøkt rat look så mye jeg. Men det pleier som regel å være en bil som er funnet på en låve/under ett tre (feks. en gammel boble), og som så blir hentet av entusiaster. Det som så gjøres er å fikse opp alt som har med understell og sikkerhet og få på noen passende hjul. Så at en rat looker nødvendigvis utgjør så altfor stor fare for motor ras osv er vel avhengig av hva eieren har gjort med bilen.

Jeg hadde nok hatt det mere morsomt i en slik Mercedes enn jeg noen gang kunne hatt ved å eie en strøken sportsbil. Hvor kjipt er det ikke å få en ripe eller parkeringsbulk på en såpass dyr bil som Lamborghinien?

hver sin smak, men undersøk litt om ratlook på div utenlandske forum. så ser du fort at det ikke er så gæli/trafikk farlig som du skal absolutt ha det til å være.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er så morsomt med å kjøre en "rotte bil"? Det går ikke spesielt fort, ikke veldig mye "comfort", ser ikke pen ut. Kan du forklare meg hva som er så morsomt med det? Jeg skjønner det bare ikke. Please explain.

Som sagt, smaken er som baken, men jeg ville ikke bli sett død i en sånn bil - men det er bare MIN mening. Alle har forskjellig meninger om ting heldgvis og jeg respekterer din.

Man har jo forsikring Henrik. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er så morsomt med å kjøre en "rotte bil"? Det går ikke spesielt fort, ikke veldig mye "comfort", ser ikke pen ut. Kan du forklare meg hva som er så morsomt med det? Jeg skjønner det bare ikke. Please explain.

det er skjarmen ;) gleden av å kjøre en bil folk ser litt etter. handler rett og slett om hva du liker og har sans for. hver sin lyst ;)

et eksempel: hva er det som er så morsomt å kjøre veteranbil? mange av dem går ikke så serlig fort og er gamle OG kan jo hente de bryter sammen av og til. men det hele handler om GLEDEN av å kjøre den!interessen! en bil som ikke er lik alle andre nye trause biler, en bil som har en historie å fortelle og som Henrik nevner ovenfor at det ikke er så farlig med riper og bulker :) folk får mene hva de vil men jeg liker det : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten er det bare generelt mye morsommere og mer glede i å kjøre noe som er "one of a kind", som man har sørget for selv, uansett om det er en bil som denne Mercedesen, en tilsvarende Mercedes som man selv har restaurert og pusset opp til den ser ut som den kom fra fabrikken i går, eller noe helt annet. Strøkent, "rat look" eller noe midt mellom. Originalt eller ikke originalt. Det er gleden og interessen som teller..

En dyr, ny bil som hvem som helst kan skaffe seg bare man har nok penger har *null* sjarm i mine øyne. Moro på en liten tur? Ja, selvfølgelig, men det er både sjarmløst og uoppnåelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.