#26 Skrevet Juli 28, 2007 det er vel kanskje i denne samenhengen "entusiast" begrepet spiller inn... Kanskje ikke på den rat looken men på litt eldre biler som mange ikke syns no særlig om... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 28, 2007 mr holmenkoll: hvis smaken er som baken å delt i to, så kan vel du slutte å slenge så mye drit syntes jeg, jeg syntes ikke du har rett til å kalle meg dummere en dummest bare fordi jeg liker andre biler en deg, det virker veldig snevert, men er det noen her som har bilder av den skraphaugen av en ratt på bugrun i år?=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 28, 2007 digger den benzen as. såååå jævlig fet. men hva ang sikkerhet osv så kan jeg love at ca 95% av disse bilene er fått pleie og omsorg på vitale deler. er en del av sjarmen at de ser ut som rønner. gleden av å ha en bil det ikker er så farlig med er det det handler om. noe unikt. lik det eller ikke, morro for oss som digger det. link ang hvor mye stell bilene faktisk får: http://www.hoodride.com/nucleus/index.php?itemid=3519 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 28, 2007 Hva er så morsomt med å kjøre en "rotte bil"? Det går ikke spesielt fort, ikke veldig mye "comfort", ser ikke pen ut. Kan du forklare meg hva som er så morsomt med det? Jeg skjønner det bare ikke. Please explain. Som sagt, smaken er som baken, men jeg ville ikke bli sett død i en sånn bil - men det er bare MIN mening. Alle har forskjellig meninger om ting heldgvis og jeg respekterer din. Man har jo forsikring Henrik. Skal du med en bil som går så veldig fort? Komfort? Huff. Er enkelte som ikke henger seg opp i slike begreper. For meg så er ikke komfort og fart det viktigste. Kjøregleden og eier gleden er noe som interesserer meg. Alle kan si at den Porschen var fet, den Lamborhinien gikk fælt. Men å gå bort til de med F.eks Mercedesen og si "denne var noe for seg selv, digger den" da veit man at du virkelig er entusiast. Er ingen ting som er mere morsomt som å humpe rundt i en rusten og fæl golf, med en frontleppe som henger seg fast i midten av veien. Rustent takstativ med kofferter osv. Når jeg ser folk gir meg tommelen opp eller bare smiler rått. Da veit jeg at dette er ordentlig bilintereserte mennesker. Alle klarer å restaurere en bil, eller å sende en bil på verksted for å til slutt se ut som ny, men når du gjør noe som disse gutta med Merca gjør, da veit du at de virkelig er bilinteresert. Hvor gøy er det å ha en bil som på død og liv skal være nyvasket osv? eneste jeg vasker på bilen min er felga. Har fått flere små bulker, men for meg så er det litt av sjarmen. Smaken er som baken, og det er lite å gjøre med;) før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 28, 2007 Jeg liker både strøkne biler og Ratlook! Men de som velger Ratlook syns jeg er ekstremt tøffe! Å se biler som skiller seg ut(for noen negativt, for meg positivt!) er bare til å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 29, 2007 Jeg liker både strøkne biler og Ratlook! Men de som velger Ratlook syns jeg er ekstremt tøffe!Å se biler som skiller seg ut(for noen negativt, for meg positivt!) er bare til å Helt enig. det ere biler med sjel i. alle kan kjøpe seg en hel huag med plastik og glassfiber og få en helt grei bil, meeeen det er jo noe alle kan gjøre. ratlook er unike biler. ingen er like. biler med sjel i som er noe utenom det vanlige. enten så digger man det eller så liker man det ikke. og da er det ikke mere å diskutere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 31, 2007 Helt enig. det ere biler med sjel i. alle kan kjøpe seg en hel huag med plastik og glassfiber og få en helt grei bil, meeeen det er jo noe alle kan gjøre. ratlook er unike biler. ingen er like. biler med sjel i som er noe utenom det vanlige. enten så digger man det eller så liker man det ikke. og da er det ikke mere å diskutere kunne ikke sagt det bedre selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 31, 2007 Skal du med en bil som går så veldig fort? Komfort? Huff. Er enkelte som ikke henger seg opp i slike begreper. F.eks http://www.bimmers.no Beklager så mye S.A, men denne sjansen var for fristende;) Syns "rustfri" golfen er det mest geniale som er bygget, og hadde jeg eid den ville jeg aldri bytta mot 10 civicer med lexuslykter. Rat-look er pent så lenge det ikke henger for mye løse deler fra bilen, denne mercedesen er litt over-rat for min smak:) Eieren hadde en heller tvilsom stil også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 1, 2007 sorry, ikke meningen å plasere folk, men når man presiserer at man kommer i fra holmenkollen, og ikke bare oslo, forventer jeg ikke at de skal like anet en børs traktorer og annet jåleri. men men smaken er som baken jeg ville ikke hatt de bilene så, men men ikke ta dette ille opp nå da. :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...