#1 Skrevet Juli 21, 2007 Noen som kunne være behjelpelig med å hjelpe meg å montere xenon i grøftelysa mine. Har et sett xenon ettermonteringskit + et relesett liggende klart. Prøvde å montere dette selv uten relesett og da slukna pæren etter noen sekunder. det blir så mange ledninger og ting som skal festes, men vet ikke hvor jeg bør feste ting. Noen i Olso som kunne gjort/hjulpet meg med dette? Vennligst ta kontakt på 95908457 eller gjennom her på forumet. Takk på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2007 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2007 å koble relee er ikke vanskelig, styrestrøm tar du ifra + til tåkelys, minus tar du på ett jordingspunkt i karosseriet. +strøm ifra releet skal inn på + på ballast. minus på ballast skal til karosseriet. + ifra batteriet og inn på releet som da er hovedstrømmen... husk sikring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...