#1 Skrevet Juli 21, 2007 Kan noen hjelpe meg og fortelle meg hvor man kan trekke kabel inn i kupeen fra motorrommet? Finner ikke et eneste sted man kan få dratt inn en kabel jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2007 Sjekk i nærheten av bremsesylinder\motorstyre enhet.. Gjerne slike gummiplutter etc der.. Er vel relativt lik 4B vel? Har et bilde av hvor jeg fant gjennomføring etsteds.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2007 Hadde vært knall om du hadde bilde Ben, jeg har lett meg ihjel men finner ikke noe sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=669771&postcount=17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2007 Hvor er det denne kabelen kommer igjen inni bilen da? Skal som deg trekke strøm til forsterker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2007 Jeg tok den gjennom boksen som hjerna sitter i . helt til venstre i vannkassa. borra et hull i sida på boksen, og tetta rundt kabelen med rutekitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 22, 2007 Kabelen kommer over pedalene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...