#1 Skrevet Juli 21, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2007 artig leketøy det der Lyst på mc og mc lappen selv, men det var det der med kroner da.. Kjør pent! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2007 Kjør hardt, kjør stil Mangler bare å få inn turbo`n nå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2007 turbo motoren ligger nå på gulvet ved siden av den..skal sees over og evt bytte defekte ting føre den skal lakkes og monteres 210hk på hjulet bør gå sånn passe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 21, 2007 drømmer om en slik mopped selv jeg gitt:p Kunne du tenke deg og dele hva forskikring på en slik koster, og info deretter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 21, 2007 Kan fortelle deg hva forsikringen på en 2003 GSXR 750 fulleffekt i Jernbanen koster.... Jente 24 år, 50% bonus, full kasko: Ca 6500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 21, 2007 i jernbanen ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 21, 2007 da betaler hun en fin prsi... min er en 98..fullkasko = 9000kr.. men har kun hatt delkasko jeg = 3700pr år vet ikke hva mere info du vil ha jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 22, 2007 sånn så den faktisk ut for bare noen mnd siden: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 22, 2007 Noen bilder fra byggingen: Først blei den strippet i deler og ramme glassblåst: alt av lager i ramma er byttet og alt av deler er shinet opp: Rammen blei lakkert svart og monteringen begynte: Nye lager presses i: Skal noe være nytt må alt være nytt: Montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 22, 2007 da betaler hun en fin prsi... min er en 98..fullkasko = 9000kr.. men har kun hatt delkasko jeg = 3700pr årvet ikke hva mere info du vil ha jeg? alder på deg? ganske vesentig på mc forsikringer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 22, 2007 nye dekk for sessongen: skaffet miniskilt for bedre look: også var den klar: er det værdt det?? selvfølgelig... alle nye lager + mye nytt... sikkerhet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 22, 2007 alder på deg? ganske vesentig på mc forsikringer.. jeg er 25.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 29, 2007 noen bilder av motoren som skal inn: Forgasser-rekke: Trykkbok til innsug: Slik ser en Ninja motor ut innvendig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 29, 2007 Heftig moped 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 29, 2007 Kan fortelle deg hva forsikringen på en 2003 GSXR 750 fulleffekt i Jernbanen koster....Jente 24 år, 50% bonus, full kasko: Ca 6500kr da bor man på feil sted, fikk tilbud på gsxr1000 05 mod, i jernbanen, gutt 23 år. 50% bonus her og, full kasko. 5600,- i året. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 29, 2007 Heftig moped skal man først ha mopped må det være en med trøkk i ikke sant??? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 29, 2007 da bor man på feil sted, fikk tilbud på gsxr1000 05 mod, i jernbanen, gutt 23 år. 50% bonus her og, full kasko. 5600,- i året. Hva er jernbanen egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 29, 2007 Jernbanepersonellets privat forsikring. Må være annsatt eller inne i NSB systemet for å få forsikring der. Men det er landets desidert billigste forsikringer da. Sånn ca kort fortalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 29, 2007 turbo motoren ligger nå på gulvet ved siden av den..skal sees over og evt bytte defekte ting føre den skal lakkes og monteres 210hk på hjulet bør gå sånn passe... Ja ikke noe slår ufrivillige wheelies på 6 giret: smil : prøvde en R1 med 215 blås på hjulet og jeg fikk angst av å gi på 3. og 4.gir: eek : .... Så jeg boholder min original:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 29, 2007 en gixxer 750 løfter jo knapt på hjulet må jo plages føre hjulløft.. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 30, 2007 da bor man på feil sted, fikk tilbud på gsxr1000 05 mod, i jernbanen, gutt 23 år. 50% bonus her og, full kasko. 5600,- i året. Har de regna feil da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 30, 2007 ikke vet jeg, var dyrer å forsikre 750 01 modellen jeg hadde, og 600`en jeg hadde før det var enda dyrere, er vel liten statistikk på 1000`r 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...