#1 Skrevet Juli 21, 2007 Hei igår begynte min passat 98 mod og si klakk-klakk-klakk når jeg kjørte, idag er lyden verre og det er spesielt når jeg kjører rett frem, når jeg svinger kan lyden opphøre.. Jeg satt bilen i fri i nedover bakke og da blei det mye verre.. Hva tror dere dette kan være? Jeg holder kanskje en knapp på drivleddet på ene siden, åssen er dette på disse bilene egentlig? Takkar så mye for alle svar, kjedelig at dette skjer nå disse 2 ukene jeg MÅ ha bil og selfølgelig når jeg pusser ned dørene på Audi'en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2007 Hei! Dette kan være mye dette. Drivledd merkes vel mest ved brå sving. Jeg tipper foringer eller bærearmer. Kan også være støtdempere eller kanskje et hjul som er løst??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2007 Det var hull i mansjetten og fett rundt i hele hjulbuen, så er vel ingen tvil hva som er galt, Lars Georg får vel bestille meg et nytt drivledd =) Har forresten helt ny komplett forstilling liggendes på posten så bytter drivledd og alt og bærekuler/armer i samme slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 Da har jeg sjekket pris på driv-ledd. Møller ca 2200 + avgift som man får igjen når man leverer inn det gamle drivleddet pga bytteordning. Mekonomen er 1700 + mansjetten til 300? Og så vinnern på pris. http://www.autospar.no med 941,- kr ink alt:D Veldig god service der! Anbefales sterkt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 28, 2007 Da har jeg sjekket pris på driv-ledd.Møller ca 2200 + avgift som man får igjen når man leverer inn det gamle drivleddet pga bytteordning. Mekonomen er 1700 + mansjetten til 300? Og så vinnern på pris. http://www.autospar.no med 941,- kr ink alt:D Veldig god service der! Anbefales sterkt Synes Autospar er uoversiktelig, så jeg bruker heller meca.no, så enkelt at selv fruen kan om hun bare husker reg.nr: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2007 Var bra den siden, men igjen 1650 +frakt:D så MYE billigere på autospar =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...