#1 Skrevet Juli 21, 2007 Hei alle sammen . Jeg er grådig nysserig på et emblem jeg har sett en del biler med. det er firkantet med striper i rødt og orange , sitter ofte bak på bilene , på forskjellige modeller . Sett dette emblemet på alt fra tuareg, a6,306 osv. Vet noen hva dette meblemet betyr ?? Takk! Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 21, 2007 Det står for Dieteck lakkbehandling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 21, 2007 Takk for det ! Ahh det var godt. /Thomas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 21, 2007 Det er mange som har lurt på det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 Samma her, trudde det var et chiptrimmings-merke jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 Har alltid lurt på det jeg også inntil jeg fikk svar på det for en tid tilbake 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2007 Har noen bilder av det merket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...