#1 Skrevet Juli 21, 2007 Kjøpt meg en Audi a4 2003 mod Tdi Quattro:) Måtte ha meg en ny bil etter at jeg møtte ei jente som tydligvis ikke syntes fronten på 80'n min ikke var noe fin. Hun tok liksågodt og kjørte meg rett i fronten med en "lånt" opel calibra: bråk : pluss at hun var drit full.. Noen tenker ikke spes langt!! Er kjedelig at sånt skjer når man har kostet på en bil 4ganger ++ verdien av bilen: bh : Så da ble det denne bilen på meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2007 Ohh.. Kjipern med 80'n da. Så godt inntrøkt ut i fronten Uansett grattis med ny bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2007 denna drar iværtfall bædre enn 80'n ... men på langt nær itte så fin... men je trur den blir grommere tæl sammern at;) hvis je kjinner deg rætt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 Den går litt bedre enn 80'n ja:P skal skje litt med denne å veit du;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 14, 2008 Da er det endelig tid for å gjøre litt med A4'n:) Først og fremst har det blitt nye sommerfelger, Rs6 19". Et senkesett fra KW er også bestilt:) Håper på å få henta det i løpet av de nærmeste dagene: rock : Jeg har også fått montert Xenon 6000k i alt av lys der fremme, noe som jeg er veldig fornøyd med:) Legger ved et par bilder som jeg tok etter at felga ble montert. Beklager dårlig kvalitet. Det kommer nye bilder så fort det blir bra vær ute:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 14, 2008 Denne kan slettes. Har starta ny tråd! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=119366 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 15, 2008 Får gratulere med ny bil da værtfall! Du skrev at den kom til og være orginal en stund siden du skulle inn på skole men som vi ser er det tydelivis vanskelig og holde det orginalt: smil : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 16, 2008 Får gratulere med ny bil da værtfall! Du skrev at den kom til og være orginal en stund siden du skulle inn på skole men som vi ser er det tydelivis vanskelig og holde det orginalt: smil : hehe Hehe:P Har hatt den snart et år nå da;) Også skole greia er jeg ferdig med:) Så da blir det påkost på A4'n fremover:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 16, 2008 Hehe:P Har hatt den snart et år nå da;) Også skole greia er jeg ferdig med:) Så da blir det påkost på A4'n fremover:p Kan bli spennende! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...