#1 Skrevet August 15, 2004 Hei! Siden vi har hatt nok en helg med bra vær har jeg benyttet sjansen til å finpusse litt på Golfen. Fikk shina den på U-Wash siden jeg kan bruke bøtte og svamp der uten at det er noen som klager av den grunn, og fikk endelig montert gitter på de nye luftinntakene mine så jeg kunne få dem på plass. Er vel halvannen måned siden jeg lakka dem så ting tar tid.. Hadde først tenkt å montere Hella Micro linse-lys der, men jeg avventer med det til jeg får skaffet meg deksler til de originale tåkelysene mine. Fant dessuten ut at om jeg skulle bruke dem som rene luftinntak var jeg nødt til å få på noe gitter så jeg ikke fyller motoren med lauv og snø. Så jeg brukte lørdagskvelden til å klippe til gitterene og lime med sika. Lot det tørke til i dag. Synes det gjorde seg, hva mener folket? Før montering: Etter montering: Close up.. Siden/Bakfra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 15, 2004 Tøft! Har vurdert det på min og...gjør seg skikkelig! Jeg har også vurdert å legge samme gitteret bak luftinntaket mellom disse! Må få gjort noe med eksosen min og...den "knekken" under er rett og slett deprimerende å se på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 15, 2004 Syns det ble tøft. Matcher lyktene dine på en bra måte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 16, 2004 Takk Knut, det ble litt mer symmetri kanskje Du har sikkert den "knekken" under Stian pga at du har original eksos. Jeg lette land og strand etter bakre effektpotte (midtre kan du bruke fra vanlig Golf 3) og fant bare en fra Supersprint. Den var til gjengjeld i prisklassen "dyr" og kostet rundt 5000 hos Be-4-You mener jeg å huske. Endte da opp med å bygge Ferrita sportseksos på den, noe de gjorde hos Jørgenrud på Spydeberg. Dem forhandler bl.a Ferrita. Anlegget er rustfritt og har livstidsgaranti, og så langt er jeg fortsatt strålende fornøyd. En annen ting er jo at når du senker varianten din litt synes den jo mindre, og så kan du jo bare sette på endestuss foreløpig Geir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2004 Ble fint den m hva m å fjerne(sette den et sted ingen ser) defa tilkoblingen i fangeren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2004 Fin bil ja. Forresten bra reklame bak! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2004 Hermegås:D Neida, ble pent:) Men, deksel til de org. hullene ala`de jeg har får du hos bl.a Autospar. Angående spørsmål på Pm: Mine har også en liten glipp, men jeg anbefaler ikke å lime dem, hvis du vil ta dem av på en forsvarlig måte;) Bedre å modde fangeren litt, eller tilpasse dekslene litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 27, 2004 Tilbake på nett igjen Bjørn? Du tenker på dekslene som erstatter sprederne og de små blind-dekslene, eller..? Selv om det er glippe mellom dekslene og fangeren er det ikke såpass mye at det synes så godt. Nok til at man ser det når man ser ovenfra og rett ned på dem - og akkurat nok til at det irriterer meg sånn smått.. Tror jeg skal se om jeg får pusset litt på de to tappene i fangeren som skal låse de originale dekslene. Tror de er litt i veien. Runar: Du har ett poeng med den DEFA-klumpen ja.. siden det er dårlig med koplingspunkt når man har gateparkering her i Oslo har jeg tenkt litt på å fjerne den. Montere den ett sted i motorrommet hvor den ikke gjør skade eller synes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Tilbake på nett igjen Bjørn? Du tenker på dekslene som erstatter sprederne og de små blind-dekslene, eller..? Selv om det er glippe mellom dekslene og fangeren er det ikke såpass mye at det synes så godt. Nok til at man ser det når man ser ovenfra og rett ned på dem - og akkurat nok til at det irriterer meg sånn smått.. Tror jeg skal se om jeg får pusset litt på de to tappene i fangeren som skal låse de originale dekslene. Tror de er litt i veien. Runar: Du har ett poeng med den DEFA-klumpen ja.. siden det er dårlig med koplingspunkt når man har gateparkering her i Oslo har jeg tenkt litt på å fjerne den. Montere den ett sted i motorrommet hvor den ikke gjør skade eller synes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 27, 2004 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Tilbake på nett igjen Bjørn? Bare en liten gjestevisitt:) Får internett i Bodø ca.14.9 Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Du tenker på dekslene som erstatter sprederne og de små blind-dekslene, eller..? Riktig, dem som jeg bruker til luftinntak, har ikke bilde av dem her. Men skjønner kanskje hvilke jeg mener:) Opprinnelig postet av Geir M Danielsen Runar: Du har ett poeng med den DEFA-klumpen ja.. siden det er dårlig med koplingspunkt når man har gateparkering her i Oslo har jeg tenkt litt på å fjerne den. Montere den ett sted i motorrommet hvor den ikke gjør skade eller synes. [/b] Du kan prøve å tre den gjennom grillen og feste den der, eller bare åpne panseret på "første hakk" og legge ledningen rett inn i motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 27, 2004 [/b] Du kan prøve å tre den gjennom grillen og feste den der, eller bare åpne panseret på "første hakk" og legge ledningen rett inn i motorrommet? [/b] Evt. sette den lengre in der den sitter slik at man ikke ser den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...