Anbefalte innlegg

har en S6 96`mod. ved 80 km/t får jeg vibrasjoner i bilen men ikke i rattet, Får også en liten ulelyd. Hjulene er balanserte. Utrolig irriterende. Hva kan dette være-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke satt sentreringsringer på bakhjulene? Hadde slik vibrering på min en gang og da var det sentreringsringene som manglet. Ikke sikkert det skal være slike på dine felger, men kan være noe å sjekke. Ganske sikker på at det er noe bak i alle fall, siden du ikke merker noe i rattet. Et hjullager kan det muligens også være siden du får en ulelyd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og eller mellom aksel oppheng...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en S6 96`mod. ved 80 km/t får jeg vibrasjoner i bilen men ikke i rattet, Får også en liten ulelyd. Hjulene er balanserte. Utrolig irriterende. Hva kan dette være-

Forstår det slik at dette nettopp har oppstått. Hva har du endret siden sist ?...her finner du sikkert feilen.

Bilen er meget følsom for ubalanse i dekk/felg. Jeg har enda ikke opplevd å få dekkene perfekt avbalansert, på 8år og utallige avbalanseringer. : mad :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.