Hvor kjøpe muttertrekker ?

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en skikkelig muttertrekker som ikke koster skjorta og litt til. Har en fra Biltema, men den klarer ikke å løsne hjulbolter engang, samma hvor stor kompressor jeg bruker...

Noen som har tips ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Wûrt.. Sterk, justerbart moment, og holdbar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen tips i denne tråden. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=42367&highlight=muttertrekker

Wurth og Inersol-rand er meget gode muttertrekkere men du må nok ut med 3-4k for en meget bra trekker.

Hadde ikke helt tenkt å bruke så mye for en trekker til hobbybruk, rundt 1000-1500 kr var tanken.

Kikka litt på biltema og forstår nå hvorfor den jeg har ikke fungerer til noe som helst... max dreiemoment 196nm : bh : Ser de har en annen en med maks 744nm, bør vel nesten være såpass ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så må du passe på at slangen du bruker er stor nok så Muttertrekern har luft og jobbe med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke helt tenkt å bruke så mye for en trekker til hobbybruk, rundt 1000-1500 kr var tanken.

Kikka litt på biltema og forstår nå hvorfor den jeg har ikke fungerer til noe som helst... max dreiemoment 196nm : bh : Ser de har en annen en med maks 744nm, bør vel nesten være såpass ?

744nm i en Biltema muttertrekker høres veldig høyt ut, men du får spørre om du får prøve den.

Ellers så er 744nm på en muttertrekker veldig bra.

Tror jeg bare har 680nm i min Ingersoll-rand trekker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.