#1 Skrevet Juli 22, 2007 Jeg lurer da på hvor jeg kan ta EU kontroll, og slippe gjennom med senken min? Har hørt at det er enklere enkelte plasser en andre.. Noen som har tips? eller i beste fall, noen som eu godkjenner biler her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 22, 2007 Martin du kan jo prøve hos oss. Jeg kan ikke fikse noe i den grund at bilen går igjenom. Men det er sånn ca kun 40% kanskje om det er så mye, som vi sjekker om det er godkjent i vognkort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 22, 2007 Ikke dra på NAF værtfall, jeg var der med corradoen jeg hadde før i tia! De klikka helt enda jeg hadde TUV papirene i vognkortet OG trafikkstasjonen i Tromsø bekrefta at det var godt nok at jeg hadde det sånn. Men, med din bil så lav som du kjører med den og med så merkelig størrelse på hjula så vil jeg nok tro at enhver kontrollmann kommer til å sjekke om det er godkjent i vognkortet. PS. husk at de skal opp på en bukk med bilen for å sjekke understellet.. Er bilen høy nok til det? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 22, 2007 på jobb hos oss så må han inn på en 4 søylabokk. og over bremse testern som går litt ned i golvet. Vil ambefale martin å skru opp litt for å så skru ned igjen. men vet ikke kor de sløveste er. Vi har ikke så mye senka biler inne på jobb så jeg vet ikke. Men har enda ikke vært borti at vi har sjekka det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 5, 2007 huff.. grua mae litt t ae ska paa kontroll daa, paa bremserulla, har jo knapt 5cm aa gaa paa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 5, 2007 Velkommen i gjengen, jeg har ikke 5 cm og gå på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...