Anbefalte innlegg

hei..

jeg lurer å om det er noen slags form for justering på clutch pedalen.. synest att det er litt ekkel pedal, ha luftet clutchen, men det hjalp ikke,, ha en 3-5cm slark før den bynner og ta? er det noen som mener eller har erfart att det kan være vanskeli og lufte systemet? hvilken metode er best.? regner med att det er luft som er problemet,clucthen er ny, men det rasler i clutch lageret alikavell,,hmm hvorfor d? er det armen som bråker? hører det spesielt når jeg stopper bilen, da rasller d i lagret eller clutch armen`? noen som vet?

takker på forhånd..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

upp med deij..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel slavesylinderen som har tatt kvelden.. Den som står på girkassa

Bruker å dø når du skifter væske, har nettopp skjedd med meg.

Raslinga er vel fra lageret, har du byttet det når cluchen ble byttet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah det er det jeg har gjort nytt utløyser lager..,, kjøpte alt nytt utenom sylyndrene.. alle rør koblinger er nye.. har akkurat bygget om sjø.. så du trot att de er sylynderen på gear kassa som er gåen.. prøvde å sette trykk på beholderen også idag, for å sjå om jeg fikk ut luften.. men kansje jeg må ha ny sylynder da.. kan d være den som nekter att pedalen blir bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synest det er litt merkelig når jeg har nytt uløyser lager, å det bråker som ett gammelt lager..hmmm?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.