#1 Skrevet Juli 23, 2007 Kanskje ikke helt rette plassen å legge denne tråden, men jeg har litt for mye saker liggende å slenge, så tenkte jeg skulle bli kvitt noe.. Følgende kan leveres i Bodø området helt gratis.. - GTI baksete; Mørk grå med noen striper. Trenger rens og vask, ellers helt. - GTI dørsider til 3-Dørs; Mørk grå med noen striper, er også dørlommer med plass til høytalere. Har samme selv, se prosjekttråden min. - Midtkonsoll med askebeger osv.. Hvis jeg husker det så legger jeg ut bilder her ikveld.. NB: Sendes ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 Kanskje du kunne tatt deg en liten ferie hjem til foreldrene dine og sett om du fant noe småsnacks til Golf 3 og? Etter hva jeg har hørt så blir visst pappan din utrolig glad hvis du får ryddet bort litt bilting fra loftet/garasjen hans 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 Kanskje du kunne tatt deg en liten ferie hjem til foreldrene dine og sett om du fant noe småsnacks til Golf 3 og? Etter hva jeg har hørt så blir visst pappan din utrolig glad hvis du får ryddet bort litt bilting fra loftet/garasjen hans Hehehe:p Du skal ikke se bort ifra det nei: smil : Hjelper ikke på ordenen i garasjen at bruttern har en Pajero og 1/2 MB 190E stående der:rolleye: Blir vel en tur hjem iløpet av høsten, da får jeg tatt med meg sakene;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...