Anbefalte innlegg

Kanskje ikke helt rette plassen å legge denne tråden, men jeg har litt for mye saker liggende å slenge, så tenkte jeg skulle bli kvitt noe..

Følgende kan leveres i Bodø området helt gratis..

- GTI baksete; Mørk grå med noen striper. Trenger rens og vask, ellers helt.

- GTI dørsider til 3-Dørs; Mørk grå med noen striper, er også dørlommer med plass til høytalere. Har samme selv, se prosjekttråden min.

- Midtkonsoll med askebeger osv..

Hvis jeg husker det så legger jeg ut bilder her ikveld..

NB:

Sendes ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du kunne tatt deg en liten ferie hjem til foreldrene dine og sett om du fant noe småsnacks til Golf 3 og? ;)

Etter hva jeg har hørt så blir visst pappan din utrolig glad hvis du får ryddet bort litt bilting fra loftet/garasjen hans :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje du kunne tatt deg en liten ferie hjem til foreldrene dine og sett om du fant noe småsnacks til Golf 3 og? ;)

Etter hva jeg har hørt så blir visst pappan din utrolig glad hvis du får ryddet bort litt bilting fra loftet/garasjen hans :)

Hehehe:p

Du skal ikke se bort ifra det nei: smil :

Hjelper ikke på ordenen i garasjen at bruttern har en Pajero og 1/2 MB 190E stående der:rolleye:

Blir vel en tur hjem iløpet av høsten, da får jeg tatt med meg sakene;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.