#1 Skrevet Juli 23, 2007 Er dette vanskelig? Problemet er at bensinmåleren i dashen ikke funker, jævli kjedelig.. Hva må byttes? Sitter måleren nedi tanken så jeg må ta av hele tanken først? Eller slipper jeg det? Takker for hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2007 Er dette vanskelig? Problemet er at bensinmåleren i dashen ikke funker, jævli kjedelig.. Hva må byttes? Sitter måleren nedi tanken så jeg må ta av hele tanken først? Eller slipper jeg det? Takker for hjelp! Trenger ikke ta av tanken. I bagasjen er det er rundt lokk, ca 15cm i diameter. Festet med 3 små skruer. Fjern dette, og du kommer til til-kobling for slanger, strøm, og enda et lokk. Skru av dette, og du er inni tanken. Da skal du kunne ta ut pumpe og tank-måler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2007 Trenger ikke ta av tanken. I bagasjen er det er rundt lokk, ca 15cm i diameter. Festet med 3 små skruer. Fjern dette, og du kommer til til-kobling for slanger, strøm, og enda et lokk. Skru av dette, og du er inni tanken. Da skal du kunne ta ut pumpe og tank-måler. Faen, er jo nedbygd stereo i den bilen.. Må rive ut alt da: bråk : Men hva koster den bensinmåleren ny da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 Kan noen bekrefte at dette er bensinmåler? HASTER! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 Kan noen bekrefte at dette er bensinmåler? HASTER! Takk Ja. Er måleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 Ja. Er måleren. Takk:) Noen som vet om jeg må lodde på ledningene fra den nye bensinmåleren, eller om det går greit og bruke kabelsko innpå de gamle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...