panser forlenger til A3 8L????

Anbefalte innlegg

noen som vet om panser forlenger til A3 8L?? klarer ikke få tak i d noen plass:( har ikke lyst på vanlige lyktelister...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som vt om sånne??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste jeg fant når jeg hadde a3 var enten sveise selv eller kjøpe lumma(?) sitt panser som er forlenga..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sveise selv, da får du det akkurat slik du vil ha det, f. eks slik : smil :

böserblick.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sveise selv, da får du det akkurat slik du vil ha det, f. eks slik : smil :

 

faen d e fint:)

har du sveisa sjøl?

fikk taki en fra tyskland..dn e monster!!!:) mn d e nåkka universal grejer...en kar ska sveise dn ihop t mæ..mn e ikke sikkert æ vil ha dn egentli: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

eneste jeg fant når jeg hadde a3 var enten sveise selv eller kjøpe lumma(?) sitt panser som er forlenga..

 

ja,har funne panser som e forlenga..mn hadde ikke akkurat så mye pæng at æ hadde lyst å kjøpe d:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

faen d e fint:)

har du sveisa sjøl?

fikk taki en fra tyskland..dn e monster!!!:) mn d e nåkka universal grejer...en kar ska sveise dn ihop t mæ..mn e ikke sikkert æ vil ha dn egentli: klø :

 

Hehe...dette er choppa i PS...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. så nesten det ;) PS er bra å eksperimentere litt med på biler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe...dette er choppa i PS...

 

d e d ja:) hehe

må se ka æ klar å få til me dn forlengern æ har da...

bsbildeler leverte før mn MVH hadde slutta å lage d:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einar, som moderator må jeg dessverre benytte anledningen til å oppfordre deg til å være vennlig å skrive på bokmål samt kutte ut bruken av disse sms-forkortelsene dine. Det er ikke i henhold til forumreglene å skrive dialekt på annet enn underforumene for lokallagene og bruken av sms-forkortelser er ikke bare brudd på forumreglementet, men også reell voldtekt av det norske språk. Du har plass til 5000 bokstaver i en post før den blir for lang, så å spare inn på en 'e' eller en "t" her og der er rett og slett unødvendig og det gjør det hele utrolig mye mer tunglest for de brukerne som ikke kjenner til slik språkteknikk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Einar, som moderator må jeg dessverre benytte anledningen til å oppfordre deg til å være vennlig å skrive på bokmål samt kutte ut bruken av disse sms-forkortelsene dine. Det er ikke i henhold til forumreglene å skrive dialekt på annet enn underforumene for lokallagene og bruken av sms-forkortelser er ikke bare brudd på forumreglementet, men også reell voldtekt av det norske språk. Du har plass til 5000 bokstaver i en post før den blir for lang, så å spare inn på en 'e' eller en "t" her og der er rett og slett unødvendig og det gjør det hele utrolig mye mer tunglest for de brukerne som ikke kjenner til slik språkteknikk.

 

det er greit det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.