Lyst til å leie ut bilen din til et bryllup?

Anbefalte innlegg

Prøver å poste denne her på lokallaget sin side oxo pluss at den ligger under offtopic..

 

Dette er et veldig skudd i blinde men prøver meg allikevel.

 

Da søstra til samboeren min skal gifte seg til førstkommende helg (Lørdag) så har de jo et behov for transport frem og tilbake til kirken.. Men denne transporten bør jo være en nice vogn og bilen de har er jo kun en citroen stv som ikke akkurat er den peneste bilen.

 

Så det jeg lurer på da er om det er noen hyggelige folk i trondheim som vil låne bort bilen sin slik at brudeparet kan få en fin start på dagen..

 

Bilen bør jo selvsagt være "strøken" og ha noen fine felger og den må være clean men for all dell tøff samtidig i utseendet.

 

De bilene jeg gjerne låner bør være nyere enn 2001 men A8 trenger ikke være nyere enn dette:

Audi Cabriolet

Audi A4 sedan

Audi A8

VW passat sedan

 

 

Jeg er villig til å betale en 1000 lapp pluss full tank for lånet av bilen, men da må du regne med at vi har den så lenge bryllupet varer (ca 4-5 timer). Og selvfølgelig står jeg ansvarlig dersom det skulle komme en skade på bilen (ripe/bulk). Og nå har du det skriftlig oxo

 

 

Håper virkelig det er noen godt folk i trondheim som gjerne låner bort bilen sin.

 

Du kan kontakte meg via tråden, PM eller mobil (415 12 011).

 

Mvh

Bjørn-Tore Kristoffersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått ordnet meg bil så denne tråden kan bare slettes..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilke bil ble det da ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. D blei faktisk en saab 9-3 07 modell.. Fikk den så billig og låner den fra fredag til mandag for 1000- lappen så klager ikke på det.. Var jo ikke en VAG men de som sku ha bryllupet var ikke så kresne på det.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.