#1 Skrevet Juli 23, 2007 Heisann Vilke felger er det som står på bilen min? Virker på meg som om det er Rh Turbo P. Boltsirkel er vell 5*130 med ET 88 bak på 9,5" og 82 forran med 8,5" Er det verdt å gi litt ekstra pleie? Vurderer egentlig å selge de. Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2007 Heisann Vilke felger er det som står på bilen min? Virker på meg som om det er Rh Turbo P. Boltsirkel er vell 5*130 med ET 88 bak på 9,5" og 82 forran med 8,5" Er det verdt å gi litt ekstra pleie? Vurderer egentlig å selge de. Morten De felgene er grisedyre nye,så å ta litt ekstra vare på de er ikke dumt. De heter forresten Artec Turbo P. Men vanskelig å si 110% sikker pga vinkelen på bildet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2007 De er ivertfall 3-delte virker det som, har kun tatt en kjapp titt på de før jeg sendte bilen avgårde til polering. Vurderer kansje å selge de til en som vil bruke litt tid på de, noen små hakk langs kanten er det desverre. Burde vell være ett greit utgangspunkt for en som vill ha gromme felger på audi/VW... Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 Tror nok du vil få solgt de til noen her i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 Ett bilde tatt litt mere fra siden, Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 Noen som har formening om pris på disse? Ikke 100% strøkne men ikke ødelagt. Dekka er gode Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2007 Hvordan vil det innpresset der fungere på f.eks en rs2 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 23, 2007 Med rette adaptere fra RH så skal vell ikke det være ett stort problem tror jeg, noen felgguruer her på forumet kan vell svare på dette?? Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 23, 2007 ET 88 Sikker på det ikke står 68 eller noe annet?syns det var grådig høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 23, 2007 ET 88 bak stemmer det, S2000 har orginalt ET 52 bak. Med addapterene til 5'114,3 på 30mm så passer de på min bil Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...