#1 Skrevet Juli 23, 2007 Hei, har problemer med å få tak i lange hjulbolter i chrome!! Kjøpt spacere, å skal space ut 10mm framme og 20mm bak. Har brock b2 felger å vil ikke ha noe stygge bolter.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 dekkspesialisten i skien kan bestille for deg.. De har spacere og bolter der.. koster heller ikke mye heller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 Hvor mange mm spacer kan man ha før man trenger lengre bolter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2007 dekkspesialisten i skien kan bestille for deg.. De har spacere og bolter der.. koster heller ikke mye heller.. Dekkspesialisten i skien har ikke mulighet for det nei.. Spacere har jeg kjøpt fra dem allerede Skal vurdere å pulverlakkere eller dyppe boltene i benga, da de eneste lange boltene man får tak i er galvaniserte ol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2007 Hvor mange mm spacer kan man ha før man trenger lengre bolter? Tja mine felger kan jeg space 5 mm, boltene jeg bruker er 27mm typen... Med 10 mm så kan jeg bare skru boltene maks 3 runder, og det blir alt for lite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2007 ok, jeg bestilte i hvertfall kromma til min bil Ikke noe problem sa de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 24, 2007 Ja.. lengere bolter?? hvor lange fikk du da? Har ringt mange ganger serru... og de i porsgrunn får heller ikke tak i. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2007 vet ikke ennå Men jeg skal ha vanlig lengde da.. Men de har jo 30mm på feiltema da.. edit: http://www.martins.no har lange hjulbolter. Ring dem og hør om de er fornikla.. dekkspesialisten kan da bestille gjennom de.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 24, 2007 ligger vel ute på bsbildeler også om jeg ikke tar helt feil? hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 24, 2007 Eller så får du jo forkromma hetter til å tre over de originale boltene da. Koster ikke mer enn 25,50 euro inklusive frakt til Norge. Det er ihvertfall billigere enn lange forkromma bolter. http://cgi.ebay.de/Abeckkappen-fuer-Radschrauben_W0QQitemZ150125693957QQihZ005QQcategoryZ14771QQtcZphotoQQcmdZViewItem#ebayphotohosting Er du skeptisk til ebay kan du jo spørre Kjartan på Quality Autoimport. Han fører ihvertfall deler fra Schmidt der disse er fra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 24, 2007 ligger vel ute på bsbildeler også om jeg ikke tar helt feil? hehe Takker!! Disse var chrome nok for meg Var innom Møller- Skien bil, de hadde greie hjulboltkapper i mørke-grå/sølv hvis noen skulle trenge.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...