#1 Skrevet Juli 23, 2007 Hei, Er det noe sted i (9000) byen som gir oss rabatt på batterier? Eller som har knallgode priser uansett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 23, 2007 har nettopp kjøpt nytt batteri til min bil, å jeg fikk det billigst nede på nansenplassen hos MECA ! å deet er VARTA, biltema var ca 200-300,- dyrere ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2007 hmm..de har på bilxstra. Man har jo klubb rabbat der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2007 dem klarte ikke å konkurere med den prisen jeg fikk på meca ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 23, 2007 mye mulig. Handler bare i tromsdalen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 23, 2007 tromsdalen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 23, 2007 Tromsdalen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 24, 2007 på dekk sentralen. Men det er via jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2007 Meca: 1300,- +mva Biltema: 698,- inkl. mva. Utfallet ga seg sjøl.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2007 hmm da må jeg ha fått en sinnsyk rabatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2007 Batterier er noe de tar inn for en slik å ingenting 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...