Anbefalte innlegg

Noen som har kunnskap og bilder eller lignende om montering av grøftelys på en 99 S4 b5?

-Chris

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg???! Er über psyked til og få de montert, virker som det må tilpasses litt, gidder ikke levere den inn på verksted for at de skal ta månedslønna for og koble de i, ledningsnett og alt er klart, men klør meg litt i hodet når jeg ser på festene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det du holder til hen i landet??? hvordan ser festene ut??? kan du ta noen bilder så kan jeg sikekrt hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor er det du holder til hen i landet??? hvordan ser festene ut??? kan du ta noen bilder så kan jeg sikekrt hjelpe deg.

holder til et lite stykke utenfor bergen, skal få tatt et bilde av greiene litt senere idag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her er da bildene av festene og lyktene

DSC00158.jpg

DSC00161.jpg

DSC00163.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send en melding til bjørn badowski har på forumet. han har hatt en s4 som han monterte xenon i tåkelysene på. han kan sikkert hjelpe deg videre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,det der er vell ikke org S4 B5 lamper? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm,det der er vell ikke org S4 B5 lamper? : klø :

det skal være orginale?bestilte fra audi møller bergen, oppga reg. nr, var de jeg fikk, har de rota det til nåda?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

send en melding til bjørn badowski har på forumet. han har hatt en s4 som han monterte xenon i tåkelysene på. han kan sikkert hjelpe deg videre.

okay:)takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener grøftelysene til S4 B5 ikke er helt runde jeg da,litt mer avlange. : klø :

Jeg vet ikke hvordan de ser ut...var vertfall de jeg fikk..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan bekrefte at de på bildet ovenfor ikke er S4 B5 lykter. S4 lyktene er som Tom Are sier litt mer avlange.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp,det jeg mente oxo. :D Var ikke så rart at du klødde deg litt i hodet ang montering av de der i din fanger da nei.. ;) Så når du får de S4 B5 lampene du skal ha er de bare og skru rett i fangere,gjort på ett par min. :)

Dine lamper er de avlange på bildet under her.Nr 10 og både venstre/høyre. ;)

Der har du delenr og alt,så de ikke får gjort den samme feilen igjen. :D

ETKA.png?t=1185833956

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var som faen! Må ta meg en tur til møller og kjefte litt da!men får vel ikke returnert de nesten 4000 jeg har brukt på disse her da!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for all hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var som faen! Må ta meg en tur til møller og kjefte litt da!men får vel ikke returnert de nesten 4000 jeg har brukt på disse her da!

Siden DE har klart og bestille RS4 lamper til deg ennå de fikk regnr på bilen din som er en S4 burde de jaggu ordne opp.. Vet ikke akkurat hvor mye RS4 lampene koster vs S4 lampene,men du burde da kunne returnere de du har der og få de nye du trenger. ;)

Bare hyggelig! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden DE har klart og bestille RS4 lamper til deg ennå de fikk regnr på bilen din som er en S4 burde de jaggu ordne opp.. Vet ikke akkurat hvor mye RS4 lampene koster vs S4 lampene,men du burde da kunne returnere de du har der og få de nye du trenger. ;)

Bare hyggelig! :D

På kvitteringen fra møller står det kun 8 dagers returrett og 10% returgebyr, men må prøve ihvertfall! Jævlig irriterende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg snakka med møller og de sa at lampene var riktige men at frontfangeren måtte være enn 00 modell,og derfor skulle ha avlange lamper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.