Glødelampe som lyser svakt når motor går? og ustabil tankmåler..

Anbefalte innlegg

Hei, vurderer å kjøpe en en 94 Audi 100 2.5Tdi.Som topic sier og som selger fortalte lyser lampa svakt etter start av motor og når den går. Kun et svakt lysskjær, ingen blinking. Noen som har en ide på hva som er årsak. Virker mest som en dårlig kontakt e.l. et sted spør du meg. Men tryggest å høre her på forumet først føler jeg....: rock :

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå drar jeg av et enormt skudd i blinde, men tipper dårlig jording i instrumentene en plass.

Var det første jeg tenkte, og siden ingen andre har svart, så.....

Når en har dårlig jording, vil strømmen prøve å finne jording en annen plass, da kan jordinga gå igjennom lys-pærer o.l., og resultere i "gløding"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er begge kjørelyspærene bak hele ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ladefeil, ev. glødefeil? Husker ikke helt, men har vært borti det en gang tidligere..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svarer for Per Espen;

Takker for alle svar, er på tur nedover fra Alta :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg tilbakelagt 130 mil i mitt nye turbodieseldyr. Jeg kjørte fra Alta ned Finland og sverige og like etter Jokkmokk så slutta lampa å flimre. Har vært bra siden. Håper det holder seg slik. "Bank i dashbordet"!!:)

Takk for svar...benytter samtidig anledning til å spørre om noen har erfaring med en litt "ustabil" Tankmåler på disse? Den viser generelt for lite innhold i tanken...bare det som er å utsette på bilen. Anbefaler flere å dra nordover og hente biler. Virker som de holder seg litt bedre når de ikke blir saltmarinert!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme lys i min glødelampe da jeg dreiv å kødda med baklyktene mine.. Var dårlig kontakt i en jordkabel i baklykta som var årsaken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, får sjekke det!:) Var litt av og på til deg også da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg dreiv å lodda noe på baklyktene, så jeg kjørte bare med dette i ca 50m.. da lyste det konstant intill jeg fikk fikset ledningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.