Anbefalte innlegg

Trenger delenr på Lambdaen på 20v 7A.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stikk heller på biltema og kjøp en til 400.- funker like bra

delenummer er nå 034 906 265 F

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mens Møller-del koster?

Blir det skjøting av ledninger med biltema delen da eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 1400.- på mekonomen så møller er vel enda dyrere.

Må lodde over pluggene bare.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

'Tema sin funker som gull og er prikk lik mekonomens. Forskjellen er Bosh-eska til kr 1000,- Dyr papp ;)

Pris på møller tror jeg er 2500,- eller deromkring. Den eneste forskjellen er pluggen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*litt offtopic* Gjelder dette en A6 4b biturbo og? Har visst 4 sonder, og 2 er ødelagt, og møller vil ha 2200 per sensor. Kan noen skaffe et delenr til biltema evt bekrefte at det funker like bra? Hadde vært evig takknemlig :tilber:

var ikke meningen å kapre tråden :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

*litt offtopic* Gjelder dette en A6 4b biturbo og? Har visst 4 sonder, og 2 er ødelagt, og møller vil ha 2200 per sensor. Kan noen skaffe et delenr til biltema evt bekrefte at det funker like bra? Hadde vært evig takknemlig :tilber:

Skam deg:p

Blir biltema del på meg da.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Dette har vært oppe flere ganger mener jeg..

Av personlig erfaring mener jeg biltema er noe skiit. Men dette er grunnet jeg fikk problemer med den. Gikk 20 min. med kjøring så var den defekt. Målte den før og etter. Kjøpte så orginalt, og ikke hatt problemer siden... Dette med lambda er ganske viktig, og at lengden på ledningen er korrekt osv.

Jeg måtte bytte lambdaene på min 2.7 bi S4, (samme motor som deg) Og dette bestilte jeg fra england, og fikk 2 for prisen av 1 i forhold til Norge. Og dette var orginale lambdaer samt funket helt topp.-

Husker ikke hva sjappa hette, men fant de på Ebay.co.uk, bestillte og betalte, og vips etter en uke var de i postkassa mi :)

Tenkte jeg bare skulle slenge inn min personlige erfaring på denne tråden..

Og skal være ærlig og si at jeg kjøpte på biltema første gangen grunnet 1/3 av prisen, men det er kanskje en grunn til det?

MVH

Christoffer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, hørtes fantastisk ut. Kan du sjekke historikken på ebay og se om du finner ut selger? Og kan jeg forresten bruke samme lambdar som på en S4? Er jo noe forskjell på disse motorene, da jeg kun har 230hk. Eller er dette kun Eksos, dyser, motorstyring og grenrør etc?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, hørtes fantastisk ut. Kan du sjekke historikken på ebay og se om du finner ut selger? Og kan jeg forresten bruke samme lambdar som på en S4? Er jo noe forskjell på disse motorene, da jeg kun har 230hk. Eller er dette kun Eksos, dyser, motorstyring og grenrør etc?

Hei igjen,

Jeg kjøpte faktisk til A6 2.7, for det var det samme art.nummeret. Kjøpte eksossensorer samtidig, da disse var ferdige på min.

I Norge hadde delene kommet på ca 9500,- for bare sensorer altså!!! og jeg fikk alt inn for ca 4000,-

Skal sjekke på historikk, eller lete på ebay og sjekke om jeg finner han igjen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke han jeg bestillte av på historikken min..

Men søkte litt på ebay og fant en del.. Selv om det ikke står oppmerket noen til A6 2.7Bi er det bare å sende en mail til de.. Var slik jeg gjorde det. Ser de ligger på rundt 50pund, og det er jo ca 500,-

her er link til ebay : http://search.ebay.co.uk/search/search.dll?sofocus=bs&sbrftog=1&from=R10&_trksid=m37&satitle=audi+lambda&sacat=-1%26catref%3DC6&a6=-24&a39=-24&a39702=-24&a10244=-24&alist=a6%2Ca42078%2Ca39%2Ca41%2Ca39702%2Ca10244&pfmode=1&reqtype=1&gcs=2390&pfid=3528&pf_query=audi+lambda&sargn=-1%26saslc%3D3&sadis=200&fpos=Postcode&sabfmts=1&saobfmts=insif&ga10244=10425&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=

Se på han genuine audivw shop og send en mail til han eller noe.. Kan lønne seg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss, takk for hjelpen! Men de fra tyskland, er dette riktig i forhold til de jeg trenger? etter det jeg forstår er det 4 totalt på bilen. Jeg har feil på sonde 1 på sylinderekke 1 og 2, det vil vel si den første sonden på begge sider av eksosen? Er det forskjell på de? Og hvordan stemmer dette med den tyske linken din?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det er jeg litt usikker på. Men skriv et inlegg her, og spør om det er noen som har art.nummeret til de forskjellige sondene du har til din type bil... De som hadde gått på min var de to øverste på hver side så det var ganske enkelt for min del :)

Så spør du evt den forhandleren i utlandet om sondene og refererer til art.nmmeret.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme sonder jeg mangler også! Sonde 1, på rekke 1 + 2 . Dvs den første sonden på begge sider. Er nok samme skjønner du. Sendte mail og spurte selger, men lurer litt på om han forstår engelsk. Har litt svake erfaringer med tysk ebay der!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme sonder jeg mangler også! Sonde 1, på rekke 1 + 2 . Dvs den første sonden på begge sider. Er nok samme skjønner du. Sendte mail og spurte selger, men lurer litt på om han forstår engelsk. Har litt svake erfaringer med tysk ebay der!

Hehe, da er nok dette kanksje en svakhet på disse motorene...

De fleste skjønner engelsk om de gidder, har faktisk støtt på selgere som har hentet kompiser for å oversette engelsk->tysk osv :)

Hvis selger vil selge fikser han dette :)

PS :De er faktisk ganske enkle å bytte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant en helt knall side på nettet her om dagen, med meget billige lambdasonder : http://www.autobits.co.uk/store/store.php?cat_id=3118

Noen som har bestilt noe herfra før? Og det er to like sensorer til a6 2.7 4b med 230hk,

Chassis number(s) ->4B-X-067 800

4 wire Length 686mm

og

Chassis number(s) 4B-X-067 801->

4 wire Length 650mm

Hvordan kan jeg sjekke hvilken jeg har evt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.