#1 Skrevet Juli 24, 2007 Har KW variant 2 og A8 Replica 235/35-19 på A6'en min, og lurte på å ta turen ned til BT for å få dette godkjent. Har TUV på senkesett + 4 hjulskontroll i orden. Ingen papirer på felgene, men er jo godt innenfor 5%. Er også 1cm klaring da det ikke er noen kant på disse, og de stikker ikke utenfor. Gruer meg til denne seansen, og lurte på å ringe å bestille time i morgen. Har søkt og lest en masse i forumet rundt dette tema, og skjønte at man kan ha flaks og uflaks. Lurer derfor på om noen har erfaringer rundt biltilsynet på billingstad / nesbru? Hadde beroliget meg en del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 Har KW variant 2 og A8 Replica 235/35-19 på A6'en min, og lurte på å ta turen ned til BT for å få dette godkjent. Har TUV på senkesett + 4 hjulskontroll i orden. Ingen papirer på felgene, men er jo godt innenfor 5%. Er også 1cm klaring da det ikke er noen kant på disse, og de stikker ikke utenfor. Gruer meg til denne seansen, og lurte på å ringe å bestille time i morgen. Har søkt og lest en masse i forumet rundt dette tema, og skjønte at man kan ha flaks og uflaks. Lurer derfor på om noen har erfaringer rundt biltilsynet på billingstad / nesbru? Hadde beroliget meg en del skal vel være ett av de stedene som de er ålrajte og kan jobben sin der... og har du papirer på alt skal det ikke være noen problem uansett. jeg fikk godkjent justerbart senkesett på golf 2 som første her i Hønefoss, måtte forklare de jobben siden de ikke hadde vært borti justerbart senkesett før med 2 fjører( hoved og hjelpefjør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 ok, hørtes bra ut. Stikker innom før jobb i morgen og hører hva de krever, slik at jeg ikke knoter på selve timen. Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2007 Ja, omsider fikk dro jeg dit i dag og skulle godkjenne, etter ca 2 mnd venting på time. Dette er vel en solskinnshistorie fra BT vil jeg tro. Stod klar kl 0800 foran port 5 og blir vinket inn. Så fort jeg har kjørt på bukken sier han "har du målt alt så det er i orden, for da gidder ikke jeg det!" Jeg sa såklart ja. Så leste han av noen tall, og det var greit. Så sjekket han felgene, og spurte om de var innenfor 5%. Det svarte jeg ja på, men så kom spm om innpresset. Det husket jeg ikke, så vi fant ut at det var 35. Det var visst ikke innenfor regelverket, men han sa "jeg fikser det". Så kom han ut med noen papirer jeg leverte sammen med vognkort del 2 inne på BT, og så er alt i orden. Senket med KW justerbart samt godkjent med felger dim 235-35 / 19. Helt topp!! : rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...