#1 Skrevet Juli 24, 2007 Har noen felger med 205/40/17" ET37 som står på en Civic CRX på hånd,så det jeg lurte på er at hvis jeg setter på 2mm spacere vil dette da bli bra med senk? EDIT : Vil dette være mulig å få godkjent hos BT? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 orginalt ET er vel 38 så burde gå fint iallefall med 2mm spacer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 ET35 går greit med senk, har det på min med 7,5" felger. Husk at om du skal ha det godkjent må du ha godkjente spacere også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2007 Men tenker hvis orginalt er ET38 så må det vel gå fint uten spacere også muligens.Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2007 Det burde det, selv om de 2mm kan hjelpe litt på utseendet, spesielt siden hjulene bak fort forsvinner i buen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2007 Jada men tenkte mest på godkjenning av felger da.Hiver på 2mm biltemaspacere etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg låner denne tråden for å slippe å lage ny. Hva er original impress på golf 3? jeg har fått at jeg har ET 43 i vognkortet på min ser jeg, mens andre mener at det er enten 38 eller 40 som er riktig. Problemet er at jeg skal godkjenne noen felger sammen med senkesett og jeg finner ingen TUV papirer til det. Bilen er forøvrig en 1997 Stv tdi. Noen som kan hjelpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 23, 2008 GTI/VR6 (og sikkert andre også siden du har det) kom med ET43, resten kom med ET38. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 23, 2008 GTI/VR6 (og sikkert andre også siden du har det) kom med ET43, resten kom med ET38. Det stemmer nok det du sier der. Det jeg stusset litt over, er at vinterfelgene, orginale 14" stålfelger, har ET45. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 24, 2008 Hmm... Mente at jeg hadde ET35 på Vento'n, men det var kanskje feil det da Golf 3 og Vento burde vel ha samme ET? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 24, 2008 Hmm... Mente at jeg hadde ET35 på Vento'n, men det var kanskje feil det da Golf 3 og Vento burde vel ha samme ET? Mulig TDI, VR6 og GTI har eget? noen somisåfall vet hvorfor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 8, 2008 Mulig TDI, VR6 og GTI har eget? noen somisåfall vet hvorfor? VR6 og GTI har ET43. Dette er på grunn av at bakstillingen er bredere så da må felgene bygge mindre for at de skal komme like langt ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 9, 2008 Ikke bare bakstillinga, men forstillinga på GTi/VR6 også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...