#1 Skrevet Juli 24, 2007 Var ute og tok litt bilder av bilen her en kveld, og PR-kåt som jeg er så tenkte jeg jeg skulle dele litt.. To måter å komme seg frem om vinteren, S4 eller snøfreser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 Noen til.. Så plutselig, mens jeg stod der og tok bilder, så kom en kompis kjørende.. Så da måtte jeg filme litt. Ble litt mye støy fra ei elv i nærheten, men lyden er helt fantastisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 Så da fikk han også være med på noen bilder Det kom etterhvert noen regndråper mens vi traska rundt der, så bilene er ikke skitten selv om det ser slik ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2007 Enda noen til.. Flere bilder, og alle i fullsize finner du HER ! enjoy 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2007 Kule bilder, likte spesielt godt det med snøfreseren i sort/hvitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 30, 2007 to flotte biler det der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 30, 2007 Nydelige bilder av to kjempeflotte biler Dere har fin natur i Geiranger også ja Men lurer litt på den S4`n, ser du har skrevet det er Milltek-eksos på den, vet du om det er komplett fra turboene eller bare cat-back eksos? Skal handle med det selv skjønner du, men finner ingen gode klipp med lyden fra et cat-backanlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 30, 2007 Flott i geiranger gitt PS: Prøv Megaflow sitt effektanlegg til VAG DEt er det både LYD og effekt i, men antageligvis bare mye mer lyd enn Miltek 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 30, 2007 Det er cat-back Milltek ja.. 2x2,25" tror jeg ? Var trangt nok å montere iallefall Om det gir noe mer effekt vet jeg ikke, men lyd er det akkurat passe mye av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 30, 2007 Joda, blir effekt ut av det, men må jo mappes da (ville jeg gjort da). Samme effektanlegget som er på vei til meg det. 2,5 er det nok Vurderer å selge mitt når det kommer og bestile megaflow sitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 30, 2007 2stk nydelige S4`r ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 30, 2007 Joda, blir effekt ut av det, men må jo mappes da (ville jeg gjort da). Samme effektanlegget som er på vei til meg det. 2,5 er det nok Vurderer å selge mitt når det kommer og bestile megaflow sitt Hvem leverer Megaflow da? Og er det du har på vei til A4`n din det sikkert? Er vel ikke samma på S4? Peder: Hørte på klippet igjen nå, og det er sånn akkurat passe med lyd i det Spørs om det ikke blir en bestilling da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...