#1 Skrevet Juli 24, 2007 Jeg har fått en telefon om at det går ei R8 i byen? noen som har sett denne? eller vet hvem som har den? Tviler på at det er møller i tromsø som har lvert denne. Noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 Det er ingen R8, Møller som har fått TT coupe. Kom vel iløpet av helga trur æ. Den står nu utstilt på møller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 hmm..ok. er i oslo skjønner du. Har sett 1 r8 her. Men fikk en telefon om at en kompis hadde sett r8. men TT ligner ikke så veldig på r8? har ikke set den nye TT`en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2007 møller Tromsø fikk ikke levere noen av R8'ene som kom til norge ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2007 okidoki. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2007 Det er rimelig lett å se forskjell ja. Men for et utrent øye er det ikke sikkert..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2007 Tro meg, man skjønner at det er en R8 som ligger bak bilen for å si det sånn. Helt insane bil. Er ufattelig liten og lav. Helt kanon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2007 hehe, mye mulig. Jeg fikk bare en telefon om at det var noen som sa det. Måtte no bare høre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 25, 2007 Tør jeg spørre hvem som ringte deg og sa det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 25, 2007 Rune Gabrielsen eller han ringte ikke. Han skreiv det til meg på msn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...