#1 Skrevet Juli 24, 2007 Har en ulyd/vibrasjon fra foran på bilen en plass, virker som om det ikke er så langt fra torpedoveggen. Lyden er en brumming/vibrasjon som er svak når jeg kjører rett fram, blir sterk når jeg svinger til høyre og er fraværende når jeg svinger til venstre. Har sett på motordekselet som er under bilen og tatt det av, men lyden er der fortsatt. Noen som har tips til hva det kan komme av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2007 tenker det er et av hjullagrene dine framme. hvor høy fart har du nar du hører det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2007 tenker det er et av hjullagrene dine framme. hvor høy fart har du nar du hører det da? Ok, det er fra ca 40-50 km/t jeg hører det. Håper det er noe så "lettvindt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2007 Da står bilen på verksted! Tok med bilen for å få sjekket ulyden, og de på verkstedet kom fram til at det er noe galt med girkassen og drivakselen!! Men siden bilen har fullt servicehefte, er under 5 år og med mobilitetsgranti, så vil det ifølge verkstedet ikke koste meg noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 31, 2007 Da var bilen tilbake fra verksted. Og det som var feil på bilen var venstre hjullager. Vet ikke hva de som sjekket bilen først har holdt på med, men "sjefsmekanikeren" skjønte det med en gang. Men uansett, kjempefornøyd med service, og det kostet meg ikke ei krone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...