Kurve/tåkelys til Golf IV GTI ???

Anbefalte innlegg

Hei folks.

Har akkurat gått til innkjøp av Hella kurve/tåkelys (grøftelys)til min 2000 mod Golf IV GTI. Det var ikke så lett å montere som jeg trodde det skulle være. For på venstre side der hvor intercooler sitter, så er det så trangt at lykta peker oppover. Dette vil jo ikke bli bra.

Så til spørsmålet:

Er det noen her inne som har erfaring med montering av grøftelys på en Golf IV GTI ?? Eller er det ikke mulig å få til dette ? Selv om jeg skulle fått det til å lyse riktig (nedover isteden for oppover). Vil dette ha noen innvirkning på intercooler'n ? Grøftelyset vil jo avgi varme til intercooleren.: klø :

Mvh

Ivar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke bra å ha tåkelys på gti som har intercooleren der, pga den får enda mindre kjøling da= mindre effekt..

derfor det ikke kommer tåkelys orginalt på gti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for, mindre hester vil jeg ikke ha. Så kult er det ikke med grøftelys.

Får håpe at dem gir meg pengene tilbake da.

Takker for svaret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var det jeg var redd for, mindre hester vil jeg ikke ha. Så kult er det ikke med grøftelys.

Får håpe at dem gir meg pengene tilbake da.

Takker for svaret

du har jo tåkelys i org lyktene, synes de er tøffe og jeg med xenon look pærer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet at jeg har tåkelys i hovedlyktene, men syns det er kult med tåkelys nede i fangeren. Men det går jo ikke, så får nøye meg med dem som sitter i hovedlyktene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tåkelysene dine vil avgi så liten varme at du ikke vil merke noe forskjell på dette, samme med luftgjennomstrømningen, tåkelyset vil ikke ha noen invirkning.

Det du må gjøre er å kappe vekk litt av den gummien som går fram mot fangeren, så skal det gå helt fint å montere inn grøftlysene.

Du vil merke 0 niks forskjell på motorytelse. Intercooleren funker helt greit til normal kjøring

Lykke til med monteringa!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du er bekymret for kjølingen på intercooleren så kan du kjøpe innerskjerm fra Audi TT mk1 og modifisere din orginale med luftingen som er på TT skjermen.

Da får du mye bedre gjennomstrømming og intercooleren yter mye bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg ikke har noe sted å stå og holde på med bilen , så gjorde jeg det enkleste valget! Leverte tilbake settet og fikk tilbake pengene.

Takker for tips og svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.