#1 Skrevet Juli 24, 2007 Heisann. For å få et mer rett stuk på bilen må jeg ha 25mm spacer.. Og da blir det vel en slik med tilsammen 10 bolter, (bolt gjennom spacer til nav og bolt gjennom felg til nav = 10 stk pr nav) på hvert nav når det er over 20mm eller noe?. Anyways, noen som vet hvor man fikser slike TÜV godkjente (?) H&R spacere i 25mm pr side hen? Og, ikke minst hva slikt koster? takker for alle svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 24, 2007 Vet hvertfall at Bjørnstad bil forhandler slike. Men har kun japse boltsirkel på lager. Men det går jo an å ringe dem å høre om de skaffer i 5x112:) De tar hvertfall 1750,- for to stk ink. moms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 24, 2007 Vet hvertfall at Bjørnstad bil forhandler slike. Men har kun japse boltsirkel på lager. Men det går jo an å ringe dem å høre om de skaffer i 5x112:) De tar hvertfall 1750,- for to stk ink. moms Jeg skulle jo seff hatt slike igår da, men kan jo alltids sjekke det ut. takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 24, 2007 Kan sjekke hvilken dim mine er på. Men tror det er enten 20mm eller 25mm, kan måle de i morgen. Om de er tuv godkjente vet jeg ikke, men er H&R i hvertfall (hvis jeg ikke husker feil) Disse krever kun fem bolter, type lange bolter, har dette også.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 24, 2007 Brakes.no har H&R spacere..... Og ergo fikser Bilxtra slike til deg, iom at dem har avtale seg imellom... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 24, 2007 http://felgimport.no/default.asp?page=search.asp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 25, 2007 Jeg mener Norsk Bildelsenter også kan skaffe H&R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 25, 2007 Takk for alle forslag! 2 stk H&R 25mm spacere bestilt hos brakes.no idag til en fin pris av 1106,- (min pris da..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...