Kjøp av felg, valgets kvaler..

Anbefalte innlegg

Nå når eg har kjøpt meg bil, må jo bilen rustes med nokre skikkelige felger.

Men klare liksom ikkje heilt å bestemme meg, litt vanskelig å kjøpe felger å så mislike de når du har fått de på bilen.

Er vel mange her inne som har erfaringer og har prøvd ein del forskjellige..

Eneste eg egentlig har betemt meg for er at det må vere 19", siden bilen også skal senkes og skiftes Fangere.

Vist dere har bilder og forslag, bare å legge ut.

Tar imot det meste av forslag.

Bilen er ein Sølv 07 Audi A4 Avant.

Veldi usikker selv på kva som vil passe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordel om du spesifiserer litt mere, vil du ha felger til 10k 20k 30k+?

Vil du ha anonyme men fengende felger, vil du ha blingbling, vil du ha felger som er enkle å rengjøre eller felger som har så mange detaljer at du bruker en hel dag på å vaske de skikkelig..

Vil du ha med eller uten krom kant..

Sålenge felger er lagervare hos selger så har du returrett iflg kjøpsloven..

Søk litt på forumet under dekk\felg, ligger bl.a tråder om "hvilke felger sommer 07" og lignende..

Lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er noen av mine favoritter till A4: BBS CH, A8, RS4MKII

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs4 mk2 felger på lik bil :

0d8afeab709d85ee3c34aa80c237a4cd.jpg

Førøvrig ikke de letteste felgen å holde rene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sålenge felger er lagervare hos selger så har du returrett iflg kjøpsloven.

Oy, pass på Ben ;) ... kun returrett hvis han kjøper felgene på postordre, internett, messe eller lagersalg. Kjøper han fra fast utsalgssted (butikk) så er det ingen returrett.

19"

Du får fint 20" på denne bilen også samtidig som du får senket bra, og utvalget i 20" er meget bra på mye lekre felger. Jeg kan uansett anbefale Jons Dekk og Felg som leverandør av "gromme" hjul til bilen din, og han har god erfaring med hva som passer til hva. I tillegg har han et godt knippe av bilder av ulike og ikke minst unike felger. Sjekk også http://www.jondsdekkogfelg.no.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordel om du spesifiserer litt mere, vil du ha felger til 10k 20k 30k+?

Vil du ha anonyme men fengende felger, vil du ha blingbling, vil du ha felger som er enkle å rengjøre eller felger som har så mange detaljer at du bruker en hel dag på å vaske de skikkelig..

Vil du ha med eller uten krom kant..

Sålenge felger er lagervare hos selger så har du returrett iflg kjøpsloven..

Søk litt på forumet under dekk\felg, ligger bl.a tråder om "hvilke felger sommer 07" og lignende..

Lykke til.

Hadde tenkt meg felger til rundt 20k, vil ikkje ha meg bling bling.

Men enkle stil fulle, som passer til bilen.

Full Oettinger styling blir sikkert bestilt i September, så de må jo passe til det : smil :

Den skal og kanskje brukest til Showbil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du bare kommer til å angre på at du ikke tok 20 med en gang om dette skal bli en show bil.

19 blir faktisk litt smått - ivertfall hvis du skal gjøre mer med bilen også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du bare kommer til å angre på at du ikke tok 20 med en gang om dette skal bli en show bil.

19 blir faktisk litt smått - ivertfall hvis du skal gjøre mer med bilen også.

Blir ikkje 20" litt voldsomt da? Bilen skal jo kjøres også, har liksom sett for meg at det er ganske hardt å kjøre på?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes det. 19" ser bra ut, men ser og er også funksjonabelt....

Jeg synes a4 med 20 kan bli litt drøyt.. Ser mer sporty ut med 19" -mer utstilling ut med 20"

Bare min mening! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med mine ETABETA JOFIEL 8x19" ET35 med Vredenstein Ultrac Sessanta 235.35-19". Helt ubrukt, 14500kr. Så har du felger uten bestillingstid og ikke alt for lang kjøretur.

Da får du iallefalle meget stilfulle og ganske spesielle og sjeldne felger. Skal være topp kvalitet på dekk og felger.

Send en PM om du er interessert.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=90660

3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.