Anbefalte innlegg

Hehe ja de to første var ganske lett, men den siste sleit jeg litt med... Fant den til slutt da :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor

hehe klarte og bli lurt av en slik igjen... helvete, godt jeg akk har hvert på dritern ass.. hehe, hvor dum er jeg, lenge siden sist jeg har sett en slik nå, skylde på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, jeg tenkte med en gang at det var en slik enn, men så oppdaga jeg faktisk en feil, og tenkte at jeg måtte lete etter flere, og skvatt selvfølgelig som fan :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah.. vondt i brystet...:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen... Litago på hele skirvebordet her nå: smil :

:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kødd! Tenkt å ta livet av folk eller :jegerdum:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er så glad det er bare et år siden jeg så den der sist!: smil : Så jeg fjerna det fort som fy! Liker ikke sånt, jeg: faint :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DUST!!!!

:fy:

Hehe... skvatt ja....

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahaha, jeg tenkte med en gang at det var en slik enn, men så oppdaga jeg faktisk en feil, og tenkte at jeg måtte lete etter flere, og skvatt selvfølgelig som fan :P

Sett den før og hadde ikke på lyd. Men så til problemet. Sett den flere ganger nå og finner ikke noe feil jeg. Er ikke bildene identiske?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel denne daxd:P med gang jeg åpnet linken så sa jeg: " Å nei!":P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døde nesten jeg!!: faint ::rolleye:

Leste første innlegget etter for å sikre meg at det ikke var noe slikt!: bh :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fytti h*******e!! skvatt som S****N nå!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

petter: litt av poenget med en slik tråd er jo å legge den ut "på nytt" : rolleyes

etter to-tre år er det vel lov... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett den før og hadde ikke på lyd. Men så til problemet. Sett den flere ganger nå og finner ikke noe feil jeg. Er ikke bildene identiske?: klø :

haha :P når du hadde skrevet dette, sjekka jeg på nytt, og joda, fant samme feilen, en skygge som var ulik, og den va ulik helt til jeg tørka av skjermen, så va de like igjenn : klø : var nok litt skitten skjerm fra min side :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.