fjerne "3blink" på a4, noen som kan?

Anbefalte innlegg

Da jeg trykker et lite trykk på blinklysspaken så blinker det 3 ganger. noen som klarer å fjerne dette, slik at det da bare blinker en gang?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off topic - men hvorfor det ?

 

Syntes funksjonen er helt genial.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med hilsingen med blinklyset ikke blir helt det samma med denne funksjonen aktivert.. :P

 

Det kan vel forøvrig deaktiveres med VAG-COM. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Comfort blinking er helt genialt.

 

Vil ikke være noen dealbreaker, men om jeg hadde sett på en bruktbil hvor dette skulle ha vært og det ikke var der ville jeg blitt relativt skeptisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. sant at "hilsing" ikke blir det samme;) den er jo på en måte genial, men.. hehe.. når jeg evnt skal selge den så går det jo ann å bare legge den inn igjen. noen som har VAG-COM og kan slette denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som kan?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå bor du et stykke unna meg, men om du får tilgang på vag-com selv så kan jeg i allefall fortelle deg fremgangsmåten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) skal skjekke litt rundt:) Noen som har vag-com i mjøsa området som kan hjelpe meg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en Octavia, der kunne comfortblink slåes av og på vha. betjeningen til førerinformasonssystemet. Det stod beskrevet i instruksjonsboka hvordan man gjorde det, sjekk om det står noe der.

 

Og jeg har vag-com, om du er interessert i å komme og prøve det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok:) da må jeg først skaffe en på norsk:P hehe.. hender det at du er i hamar el?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hender jeg er på Hamar i forbindelse med jobb, men har planlagt noen turer de første to ukene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. du kan sende meg en sms eller ringe meg på 41243177:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen fra gjøvik området som vet hvordan det gjøres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Comfort blinking er helt genialt.

 

Vil ikke være noen dealbreaker, men om jeg hadde sett på en bruktbil hvor dette skulle ha vært og det ikke var der ville jeg blitt relativt skeptisk.

 

 

skeptisk til at det ikke funker? Hvorfor det? Er jo bare en bagatell. Så kan det jo aktiveres igjen med 5/ 6 tastetrykk: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen fra gjøvik området som vet hvordan det gjøres?

 

vet ikke helt hvordan dette skal gjøres men har vag-com. tilbake på kolbu på mandag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har vag-com jeg også. Men trenger framgangsmåten først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. jeg har ikke peil på hvordan det gjøres. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har prøvd å google litt på det, men finner ikke ut noe. Hva heter det på engelsk? "Comfort turn signal"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adresse 09-Cent. Elect. ------> 10-Adaption ------> Ch12 -------> 1-aktiv / 0- ikke aktiv

 

Sånn sirkus, litt avhengig av biltype og utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) noen som kan klare å fikse det ut fra adr over her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut fra den infoen som står der, skal det være en smal sak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok:) noen som kan klare å fikse det ut fra adr over her?

 

Sving innom så kan jeg gjøre et forsøk.... Ring eller SMS 95166336 før du kommer. Bor på stadion på Lena.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adresse 09-Cent. Elect. ------> 10-Adaption ------> Ch12 -------> 1-aktiv / 0- ikke aktiv

 

Sånn sirkus, litt avhengig av biltype og utstyr.

 

På 2003 A4 finner man ikke dette, man må evt inn på CH62, her er det diverse aktiveringer av Comfort funksjoner, men ikke komfort blink... Noen andre som har tips her??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 2003 A4 finner man ikke dette, man må evt inn på CH62, her er det diverse aktiveringer av Comfort funksjoner, men ikke komfort blink... Noen andre som har tips her??

 

Har du prøvd? Jeg har gjort det flere ganger. Såvidt jeg vet kommer det an på styreenheten man har i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvde i går... Var en annen som hadde prøvd i samme bilen, og heller ikke fått det til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.