fjerne "3blink" på a4, noen som kan?

Anbefalte innlegg

Prøvde i går... Var en annen som hadde prøvd i samme bilen, og heller ikke fått det til.

Da er det nok ikke mulig på denne bilen dessverre. I følge openobd er det kun kun 8EC/8ED som har muligheten ( ikke 8E2/8E5 ).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpen anders og hans:) så det er ikke mulig på bilen min å få det bort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig dette er en funksjon som ligger i relèet da, slik som vindusvisker intervaller. Ta deg en tur på møller og hør om du kan få kjøpt et relè som ikke har comfort blink.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for hjelpen anders og hans:) så det er ikke mulig på bilen min å få det bort?

Joda, det er mulig... ;) Råneblink kan du få på bilen din, null problem. Er som forklart over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for svar:) hvor finner man dette relèet på bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det funka ikke det der heller, da det ikke er noe slik relè på bilen min, det sitter i styreenheten. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan man legge til så det blinker 3 ganger på en bil hvor det i utgangspunktet ikke gjør det. Gjelder en Vw Golf IV 2002 mod.

Mvh Ken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet om det går ann å gjøre med Vag-Com???: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke å få gjort vha Vag-Com på den bilen du nevner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra på Møller. Er gjort på 10min.!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe forslag til hvordan jeg kan få bort komfortblinken min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er som Kim sier 09-10-12 O=ikke aktiv, 1= aktiv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men som sagt tidligere, så får man ingen valg på 09 - 10 - 12.... Finner ingenting om comfortblink på den adressen. Alt som har med Comfort funksjoner befinner seg på 42 Central Conv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe forslag til hvordan jeg kan få bort komfortblinken min?

Men som sagt tidligere, så får man ingen valg på 09 - 10 - 12.... Finner ingenting om comfortblink på den adressen. Alt som har med Comfort funksjoner befinner seg på 42 Central Conv.

Dette har ikke noe med komfort å gjøre. Dette går gjennom 09, central elektronikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det nok ikke mulig på denne bilen dessverre. I følge openobd er det kun kun 8EC/8ED som har muligheten ( ikke 8E2/8E5 ).

Stemmer som Øivind også påpeker, det er Cent. Elect. komfortblinken styres av, men som opplyst så er det avhengig av styreenheten for lysene noe som antageligvis gjenspeiles i at det kun er A4 8EC / 8ED som har utvidede muligheter da det gjelder lysmodulen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med andre ord så går det ikke å få det bort på min?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

med andre ord så går det ikke å få det bort på min?

nei det går ikke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen nye tips til hva jeg kan gjøre, el må jeg bare glemme å få det bort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noen nye tips til hva jeg kan gjøre, el må jeg bare glemme å få det bort?

Har du sjekka FIS, om det er noen meny der som du kan velge det til og fra med? Det var det på en 06' Octavia jeg hadde. Husker ikke helt, men tror jeg måtte (mens bilen stod stille) holde inne en av kontrollkanppene ytterst på viskerhendelen for å komme inn i menyen. Var godt forklart i instruksjonsboka (når jeg først fant det).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Golfen min mener jeg å huske at jeg kan holde hendelen nede til den har blinket én gang, så slippe, da fortsetter den ikke med de to neste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nesten slik på min å, men jeg må holde den nede i 2 blink, da blinker den ikke det siste blinket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikke helt gitt opp håpet om å få programmert bort komfortblinken:P Noen nye som har forslag eller vet at det skal gå på min bil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det ligger i blink lys releet ?

Mulig det går ann å sette i et eldre relee uten denne funksjonen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig det ligger i blink lys releet ?

Mulig det går ann å sette i et eldre relee uten denne funksjonen ?

Det forslaget har kommet før. Så vidt jeg vet har han vært på møller og forhørt seg om dette...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vært der ja, men de var ikke helt sikre, hadde ikke gjort det før. Det var en som sa det med blink releet, også var det en som sa at blinklys funksjonen ligger i selve styringsenheten på bilen min. Ikke vet jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.