Problemer med Blinklys på golf 1

Anbefalte innlegg

Klør meg litt i hodet over blinklysa på en golf 1 gitt...

Blinklysene reagerer ikke når jeg vrir på hendelen. det eneste som skjer er at blinklyslampa i dashen tennes og lyser konstant.

Nødblinken fungerer, men jeg byttet alikevel rele for å se om dette hjalp, det gjorde det ikke.

Jeg har testet med en annen hendel også, funket ikke da heller. (kan jo være at begge hendelene er defekte, men hva er sjansen?)

Jeg finner ingen løse jordingskabler, men kan ikke utelukke at det er dette som er årsaken.

Noen som har noen tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klør meg litt i hodet over blinklysa på en golf 1 gitt...

Blinklysene reagerer ikke når jeg vrir på hendelen. det eneste som skjer er at blinklyslampa i dashen tennes og lyser konstant.

Nødblinken fungerer, men jeg byttet alikevel rele for å se om dette hjalp, det gjorde det ikke.

Jeg har testet med en annen hendel også, funket ikke da heller. (kan jo være at begge hendelene er defekte, men hva er sjansen?)

Jeg finner ingen løse jordingskabler, men kan ikke utelukke at det er dette som er årsaken.

Noen som har noen tips?

Hadde akkurat samme problem på cabben min og det klarte JEG å fikse i helgen;) Byttet sikring:p

Prøvde også og kjøre 12v direkte på nødblinkbryteren der hovedstrømmen kommer inn på denne uten å bytte sikringen og det funket også, men slapp denne løsningen når det tilslutt viste seg å være så enkelt som en 10amp sikring.

Om du ikke helt forstod hva jeg mente med å kjøre 12v direkte på så ring meg på 46 46 56 55 så kan jeg prøve å forklare det bedre da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde akkurat samme problem på cabben min og det klarte JEG å fikse i helgen;) Byttet sikring:p

Prøvde også og kjøre 12v direkte på nødblinkbryteren der hovedstrømmen kommer inn på denne uten å bytte sikringen og det funket også, men slapp denne løsningen når det tilslutt viste seg å være så enkelt som en 10amp sikring.

Om du ikke helt forstod hva jeg mente med å kjøre 12v direkte på så ring meg på 46 46 56 55 så kan jeg prøve å forklare det bedre da:)

Mener å ha sett over alle sikringene og at de var hele, men skal sjekke en gang til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener å ha sett over alle sikringene og at de var hele, men skal sjekke en gang til.

Sjekk de engang til om ikke su skal du se at det andre tipset mitt hjelper. Der er det bare 2 strømmtjuver og en liten ledning som skal til så skal det funke (gjorde det hos meg i allefall).

Tok strøm fra stereoanlegget og førte bort til nødblinkbryteren så funket alt. Var eter det at jeg fant ut at jeg skulle sjekke sikringene:o fant da den som var gåen, byttet denen og fjernet ledningen min og alt funket som det skulle da også så nå ligger ledingen issolert bak der som en nødløsningen om noe skulle skje igjen og jeg ikke har sikringer for hånden der og da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe.. ja, nå er problemet løst... "noen" kikker etter problemer i feil ende.. og glemmer å sette strøm på bryteren til nødblinken..

Takk for tipset Ørjan...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.