#1 Skrevet Juli 25, 2007 Hvem leverer dettetil min passat 3B? (98mod) Noen som vil anbefalle noen andre levrandører.. skal senke 30mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2007 Hadde Eibach ( + nye dempere )på passaten min ( 98mod sedan ) Funket bra ! Sikkert mange som selger dette.En av de som selger er Kollevold ( på Lierskogen ) Nå har jeg Cobra senkefjærer på A6'en som også fungerer meget bra. Cobra selges vel billigst av Gundersen Sportscar ( som importerer disse ) Cobra er billigere enn Eibach. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 25, 2007 Hvem leverer dettetil min passat 3B? (98mod)Noen som vil anbefalle noen andre levrandører.. skal senke 30mm. Poleposition leverer dette bla.. http://www.poleposition.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 25, 2007 Hvem leverer dettetil min passat 3B? (98mod)Noen som vil anbefalle noen andre levrandører.. skal senke 30mm. Møller selger Eibach. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 25, 2007 hellanor selger Eiback, der får du prosenter også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 25, 2007 hellanor selger Eiback, der får du prosenter også! Ikke dumt, ikke dumt! Får ta en tlf i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...