Anbefalte innlegg

Såg en S3 med tyske skilt på shell istad... Var ilag med en kar med en anna audi på norske skilt!!

Stod å vaska fronten for innsekt : vinke :

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt en mindre, jeg solgte min til porsgrunn mandag. men på vei hjem så jeg en grå s3 i skodje "sentrum" :) men tror den hadde norske skilt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va ikke tollskilt på den da ? Såg sikkert samme bilen her en dag.......meina på den e såg hadde tollskilt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nja, mulig det var tollskilt.. Nesten samme skilt som stor på R32`n til Frode Gimnes! (WI.. ett elr annet)

Studerte ikje det så veldig.. Bilen var sølvgrå

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har blitt en mindre, jeg solgte min til porsgrunn mandag. men på vei hjem så jeg en grå s3 i skodje "sentrum" :) men tror den hadde norske skilt...

En kompis til meg som kjöpt sei en grå S3. Mora hans bor på Skodje, så det er sikkert denne du såg.

Kjöpte den vel för 4-5 uker siden i Oslo trur ei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis til meg som kjöpt sei en grå S3. Mora hans bor på Skodje, så det er sikkert denne du såg.

Kjöpte den vel för 4-5 uker siden i Oslo trur ei.

Tom sin ja.. Men det var ikke den, den har vel norske skilt å det var ikke han som vaska bilen! :P

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom sin har no hatt skilt i fler år så den var det nok ikke :P farge den var da? har ikke sett noen..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar över att Tom's sin S3 går på norske skilt!

Men no var det Rune's sitt innlegg ja svarte på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tom sin har no hatt skilt i fler år så den var det nok ikke :P farge den var da? har ikke sett noen..

.................

Bilen var sølvgrå

Var ganske så lik din Espen, trudde først det var du, men...

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.