#1 Skrevet Juli 25, 2007 Trenger nye bremsekaliptere på min S4, hva er anbefalt å kjøpe, orginalt eller fra Mekonomen el? Noen som vet ca pris på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 25, 2007 Koster ca 1500 + per side uansett nesten hvor man kjøper disse.De tar de gamle i innbytte som du får noen få kroner for også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2007 Uff, hørtes dyrt ut. Er det noen plasser jeg kan kjøpe kit for overhaling? Meget irriterende å få en 2'er feil på EU'en pga Parkbrems - Dårlig virkning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 3470kr per stk orginalt Mekonomen hadde noen jeg kunne for for ca 1500 per stk, disse var av merket Budweg. Noen som har erfaringer med disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Budweg er like bra som originalt... Meget store på Caliptere.... Er nettopp byttet bak på min S6.. Der måtte eg bytte wire og pga av treg/rustet fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...