#1 Skrevet Juli 26, 2007 Er det noen her inne som vet hvor mye eg må ut med for å sette i baksetene..??? Det er snakk om en en Rs2 95 mod..Kom inn til norge i 2000 vist eg ikke tar helt feil.. Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2007 Er det noen her inne som vet hvor mye eg må ut med for å sette i baksetene..??? Det er snakk om en en Rs2 95 mod..Kom inn til norge i 2000 vist eg ikke tar helt feil.. Mvh Ole Er kalkulator på http://www.toll.no men tror det er over 50 tusen avhengi av når i 2000 den er importert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2007 fant ikke driten der eg hehe , men ellers takk Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2007 fant ikke driten der eg hehe , men ellers takk Mvh Ole Då brukte du nok ikke nok tid Står mitt på første siden - "Kalkulator Status endring på kjøretøy" - Sette inn hidden på bilen,fra varebil kl 2, til personbil Er bilen reg i norge før juli 2000 så er det ca 56 tusen, etter juli 2000 er det nå ca 93 tusen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 hehe.. Sant . tror ikke eg brukte nok tid hehe Takk for Alle svar.. Ble litt dyrt ja :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...