Hvor mye lavere er S-line understell til A4 B6?

Anbefalte innlegg

Overskriften sier det meste. Hvor mye lavere er dette i forhold til orginalt? Noen sier 20mm, andre sier 35mm. Noen som vet dette 100% sikkert?? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Overskriften sier det meste. Hvor mye lavere er dette i forhold til orginalt? Noen sier 20mm, andre sier 35mm. Noen som vet dette 100% sikkert?? :)

 

S-Line understell til A4 B6 er ca 35mm lavere enn originalt. Vanlig sportsunderstell senker ca 20mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S-Line understell til A4 B6 er ca 35mm lavere enn originalt. Vanlig sportsunderstell senker ca 20mm.

 

Ok, så det er forskjell på sportsunderstell og S-line understell?? Jeg fikk en pris av Møller på ca. 8500,- komplett. Det var vel kanskje det vanlige sportsunderstellet det da? Hmm....noen som vet nypris på komplett S-line understell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer opp i den prisen, er det ikke bare å handle høydejusterbart da? :)

 

Så det lå ute et KW sett her på forumet for 8500kr til 8E.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det kommer opp i den prisen, er det ikke bare å handle høydejusterbart da? :)

 

Så det lå ute et KW sett her på forumet for 8500kr til 8E.

 

 

Jeg bygger om bilen til S-line, og da har jeg lyst å ha alt orginalt kan du si. Kan få orginale understell temmelig rimelig fra Tyskland, men kunsten er bare å ha riktige delenumre, hehe...det er visst forskjellige fjærer avhengig av hvilken motor som står i bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI betalt 8500 for en s-line understell når man kan få gewinde til samme pris. Justerbart av kjent merke er jo mye bedre en et orginalt s-line understell.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde ALDRI betalt 8500 for en s-line understell når man kan få gewinde til samme pris. Justerbart av kjent merke er jo mye bedre en et orginalt s-line understell.

 

 

Kan nok få et S-line understell i Tyskland til 4-5000. Skal reise snart ser du.

 

Noen som kan anbefale et senkesett for meg som bare vil senke litt? (Rundt 35mm)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok få et S-line understell i Tyskland til 4-5000. Skal reise snart ser du.

 

Noen som kan anbefale et senkesett for meg som bare vil senke litt? (Rundt 35mm)

 

Så heldig du er nå... jeg har et S-line/S4 understell liggende til bilen din. Dette er komplett og kan du få til 2500,- ;) Bedre enn det kan det vel ikke bli?

 

Inge har fasiten her da (som vanlig). S-line senker ca. 35mm og er det samme understellet som S4. Sportsunderstell er noe annet og senker ca. 20mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så heldig du er nå... jeg har et S-line/S4 understell liggende til bilen din. Dette er komplett og kan du få til 2500,- ;) Bedre enn det kan det vel ikke bli?

 

Inge har fasiten her da (som vanlig). S-line senker ca. 35mm og er det samme understellet som S4. Sportsunderstell er noe annet og senker ca. 20mm.

 

 

Men S4-settet passer vel ikke på biler uten Quattro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men S4-settet passer vel ikke på biler uten Quattro?

 

Ahh, du skal ha til uten quattro ja :| Da blir det værre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett s-line understell :P Fra min 2.0TDI uten quattro :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ett s-line understell :P Fra min 2.0TDI uten quattro :P

 

Du har PM!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.