#1 Skrevet Juli 26, 2007 Overskriften sier det meste. Hvor mye lavere er dette i forhold til orginalt? Noen sier 20mm, andre sier 35mm. Noen som vet dette 100% sikkert?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2007 Overskriften sier det meste. Hvor mye lavere er dette i forhold til orginalt? Noen sier 20mm, andre sier 35mm. Noen som vet dette 100% sikkert?? S-Line understell til A4 B6 er ca 35mm lavere enn originalt. Vanlig sportsunderstell senker ca 20mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2007 S-Line understell til A4 B6 er ca 35mm lavere enn originalt. Vanlig sportsunderstell senker ca 20mm. Ok, så det er forskjell på sportsunderstell og S-line understell?? Jeg fikk en pris av Møller på ca. 8500,- komplett. Det var vel kanskje det vanlige sportsunderstellet det da? Hmm....noen som vet nypris på komplett S-line understell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2007 Når det kommer opp i den prisen, er det ikke bare å handle høydejusterbart da? Så det lå ute et KW sett her på forumet for 8500kr til 8E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2007 Når det kommer opp i den prisen, er det ikke bare å handle høydejusterbart da? Så det lå ute et KW sett her på forumet for 8500kr til 8E. Jeg bygger om bilen til S-line, og da har jeg lyst å ha alt orginalt kan du si. Kan få orginale understell temmelig rimelig fra Tyskland, men kunsten er bare å ha riktige delenumre, hehe...det er visst forskjellige fjærer avhengig av hvilken motor som står i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2007 Jeg hadde ALDRI betalt 8500 for en s-line understell når man kan få gewinde til samme pris. Justerbart av kjent merke er jo mye bedre en et orginalt s-line understell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2007 Jeg hadde ALDRI betalt 8500 for en s-line understell når man kan få gewinde til samme pris. Justerbart av kjent merke er jo mye bedre en et orginalt s-line understell. Kan nok få et S-line understell i Tyskland til 4-5000. Skal reise snart ser du. Noen som kan anbefale et senkesett for meg som bare vil senke litt? (Rundt 35mm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2007 Kan nok få et S-line understell i Tyskland til 4-5000. Skal reise snart ser du. Noen som kan anbefale et senkesett for meg som bare vil senke litt? (Rundt 35mm) Så heldig du er nå... jeg har et S-line/S4 understell liggende til bilen din. Dette er komplett og kan du få til 2500,- Bedre enn det kan det vel ikke bli? Inge har fasiten her da (som vanlig). S-line senker ca. 35mm og er det samme understellet som S4. Sportsunderstell er noe annet og senker ca. 20mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 26, 2007 Så heldig du er nå... jeg har et S-line/S4 understell liggende til bilen din. Dette er komplett og kan du få til 2500,- Bedre enn det kan det vel ikke bli? Inge har fasiten her da (som vanlig). S-line senker ca. 35mm og er det samme understellet som S4. Sportsunderstell er noe annet og senker ca. 20mm. Men S4-settet passer vel ikke på biler uten Quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 26, 2007 Men S4-settet passer vel ikke på biler uten Quattro? Ahh, du skal ha til uten quattro ja Da blir det værre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 26, 2007 Jeg har ett s-line understell Fra min 2.0TDI uten quattro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2007 Jeg har ett s-line understell Fra min 2.0TDI uten quattro Du har PM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...