#1 Skrevet Juli 26, 2007 Vet det er en tråd om facebook for hele klubben men hvem er det av oss i Bergen som er der?? Jeg ligger inne som: Thomaz Gulbrandsen Så det er jo gøy og kunne holde enda bedre sammen der også! TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2007 Enig med du!!! Ligger inne selv som :tony andre breivik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2007 Jeg ligger inne som: Stian Karlberg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 Jeg er der vettu! Namnet er det samme som her inne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Titt å tå.. Er der eg og, Som Stian Nepstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 28, 2007 Oh yeah.... er der jeg og... under silje mari dale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 28, 2007 Er jo der eg og: Kristian Fromreide. Ligger også på VACN-gruppe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 28, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 7, 2007 Addicted as well. Navnet mitt ligger jeg inne med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 7, 2007 Er der jeg også kan man ikke bare lage en ny gruppe for kun bergens medlemmer da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 8, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 9, 2007 Jeg ligger der og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 10, 2007 Er der jeg også kan man ikke bare lage en ny gruppe for kun bergens medlemmer da? http://www.facebook.com/group.php?gid=5327712582 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 10, 2007 Da har jeg joinet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 10, 2007 Då er eg der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 10, 2007 ..og eg og! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 13, 2007 http://www.facebook.com/group.php?gid=5327712582 Flink gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...