#1 Skrevet Juli 26, 2007 Noen som kan forklare dette? Hvor mange skruer etc. dette sitter i? Mye jobb? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 27, 2007 Heisann! Det er ikke mye jobb... Er noen skruer under den sorte lista du ser når du åpner dørene. Noen skruer delvis under bilen og i endene (hjulbuen) Veldig lett å ta de av... Har noen liggende (brukte) i tilfelle du holder på å lakkere bilen helt ned ;-) Du får de billig hvis du vil ha de og passer. Har stått på min A4 avant... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 27, 2007 Heisann! Det er ikke mye jobb... Er noen skruer under den sorte lista du ser når du åpner dørene. Noen skruer delvis under bilen og i endene (hjulbuen) Veldig lett å ta de av... Har noen liggende (brukte) i tilfelle du holder på å lakkere bilen helt ned ;-) Du får de billig hvis du vil ha de og passer. Har stått på min A4 avant... Hva skal jeg med 2 sett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 27, 2007 Hva skal jeg med 2 sett? Jeg kjøpte ett sett ekstra som jeg sendte til lakkering, for jeg ville ikke kjøre uten den tiden det tok å lakkere dette. For som så veldig ofte blir det forsinkelser o.l. ved sånne jobber. Derfor tenkte jeg at jeg skulle nevne at jeg har ett sett liggende ;-) Har også bakfanger og frontfanger med hull til parkeringssensorer... Men du skal vel ha S-line tenker jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 27, 2007 Jeg kjøpte ett sett ekstra som jeg sendte til lakkering, for jeg ville ikke kjøre uten den tiden det tok å lakkere dette.For som så veldig ofte blir det forsinkelser o.l. ved sånne jobber. Derfor tenkte jeg at jeg skulle nevne at jeg har ett sett liggende ;-) Har også bakfanger og frontfanger med hull til parkeringssensorer... Men du skal vel ha S-line tenker jeg. Jepp, har bestilt S-line bak- og frontfanger Har bestilt time til den lakkeringen, og får delene igjen neste dag. Bruker bare firmabilen i mellomtiden Men takk for tilbudet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...