#1 Skrevet August 16, 2004 Leter etter lokaler å skru/div. i... Er det noen andre også i lokallaget som kunne tenke seg noe lignende i høst/vinter? Så kunne vi jo gått sammen på noe sånt, hvis det kunne være interesant... vet om et verksted til leie i Råde nå, der er det plass til ca.6-7 biler om jeg ikke husker feil.... Men er det flere som er interesert så kan vi jo titte etter noe større...ta kontakt, kan jo bli et fint sted å ha klubb kvelder o.l utover også..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet August 16, 2004 Er interresert jeg.. Skal prøve å (omsider) bli ferdig med stereoprosjektet mitt nå, så da hadde det vært fint med et lokale. Hva koster det i Råde da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet August 29, 2004 Dårlig respons?? Ble det ikke noe pris å få på det i råde:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 29, 2004 Jeg får ikke tak i han kællen som eier det, har prøvd å ringe flere ganger men han tar ikke telefonen.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...