Anbefalte innlegg

Jeg har en kollega som har kjøpt seg en A6 2.6TDi quattro, og på tur hjem fra Drammen merket han at bilen får det for seg at den plutselig skal "dø" når han for eks. kjører forbi noen. Det vil si den slutter helt å dra, men hvis han går av gassen helt, for så å gi på igjen så drar den helt normalt.

Dette har skjedd flere ganger nå...

Noen som har vært borti dette???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min A6 2.5 TDI var den sånn med gåen luftmassemåler. Litt over 3000 omdr. ga den helt opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk med vag-com. Sannsynlig at det er LMM som tar kvelden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den chippa? Høres ut som den får for mye turbotrykk. Eller om en magnetventil har tatt kvelden.

Hvis den går bra noen ganger, men dør helt, så tror jeg det må være no sånnt, men som folkene sier, kan godt være LMM og.. Dem ryker av og til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har bytta Luftmengdemåleren på min 3 ganger, og har akkurat samme symptom iallefall.

90% at det er den... Stor svakhet på de bilene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en PD-motor???? Kan høres ut som dårlig kontakt på en eller flere dyser..... Plukk ut ledningsnett fra toppen og sjekk spennet i stikkerene til dysene......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her var det faktisk turboen som laga trøbbel..Ny turbo og bilen gikk som ei klokke igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette en PD-motor???? Kan høres ut som dårlig kontakt på en eller flere dyser..... Plukk ut ledningsnett fra toppen og sjekk spennet i stikkerene til dysene......

Nei. dette er ikke en PD motor.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.